Workshop: Social Media in de voedingsindustrie

18-01 06:01 | bron: FoodPro Network

BREDA - Social Media is een steeds belangrijker wordend thema in de voedingsindustrie. Reputatie & Imago spelen een belangrijke rol. In de dagelijkse praktijk krijgt u te maken met Social Media. Hier liggen kansen, maar ook bedreigingen. Tijdens de Masterclass krijgt u praktische tips. Enerzijds om kansen te benutten, anderzijds om bedreigingen te beheersen.

Doel

Het doel van deze training is het optimaal benutten en beheersen van Social Media. U krijgt hiervoor de kennis aangereikt. De cursist heeft na afloop van deze training voldoende kennis en inzicht om binnen de eigen werksituatie Social Media optimaal te kunnen benutten en beheersen.

Punten die aan bod komen:

- Hoe genereer ik meer omzet / leads uit Social Media

- Wat zijn de kansen / wat zijn de bedreigingen?

- Wat werkt wel / wat werkt niet?

- Hoe ziet de toekomst van Social Media eruit

Programma

Van 10.00 tot 13.00. Neem tijdens de training uw eigen laptop & mobile device mee! 

U kunt zich aanmelden door het sturen van een e-mail naar: info@foodpro-network.nl met als titel 'Aanmelding Workshop Social Media'

FoodPro Network leden betalen: € 295,- (overige personen betalen € 395,- inclusief lunch)

Wij geven deze training ook Incompany (minimaal 10 aanmeldingen)



Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan middels het deelnameformulier


Laatste nieuws
23 jan Albert Heijn richt etnisch schap opnieuw in
23 jan Unilever: 'Out-of-stock' jaagt 40 procent klanten weg
23 jan 15 februari 2018: Safe Quality Food (SQF)
22 jan Kassaloze supermarkt Amazon nu ook open voor publiek
22 jan Coca-Cola wil voor elke verkochte fles een gerecyclede fles in de markt zetten
22 jan Colruyt controleert vleesleveranciers ook zelf
22 jan Ook Shanghai test supermarkt zonder werknemers (video)
22 jan 30 januari: Allergenenbeheersing met VITAL
19 jan Lidl schroeft zijn Amerikaanse ambities wat terug
19 jan Bonden en Unilever komen tot akkoord loonsverhoging in nieuwe cao
19 jan Gates en Branson investeren in laboratorium vlees
19 jan 25 januari: BRC Global Standard-Food Safety
18 jan Groeitempo van Carrefour zwakt af
18 jan 'Grote voedingsproducenten nog ondermaats in duurzaam inkopen'. Unilever, Ahold, Danone, Coca-Cola en Ferrero presteren wel goed
18 jan Hak zet suikerreductie in appelmoes voort
Poll
Binnen 10 jaar is de kassaloze supermarkt de standaard
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie