Bijna 40 procent meer bestellingen voor Takeaway.com

10-01 09:29 | bron: FoodPro Network

AMSTERDAM - Online maaltijddienst Takeaway.com heeft afgelopen jaar 38 procent meer bestellingen ontvangen dan in 2016. In Nederland liepen de bestellingen via Thuisbezorgd.nl met bijna een derde op tot 27,4 miljoen. Aldus het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl woensdag. Takeaway.com is inmiddels actief in negen Europese landen en in Vietnam.

In heel Europa stroomden 68,3 miljoen orders binnen op de platforms van Takeaway. In Duitsland steeg het aantal orders met 38 procent naar 23,9 miljoen. Ook in België, Oostenrijk, Frankrijk, Luxemburg, Polen en Zwitserland bezorgde het bestelplatform meer maaltijden dan een jaar eerder.

Wel kondigde het bedrijf aan zijn activiteiten in Frankrijk per 11 februari dit jaar te staken. Volgens Takeaway zal dit de resultaten nauwelijks beïnvloeden. In het vierde kwartaal werden 19,2 miljoen bestellingen ontvangen, 30 procent meer dan een jaar eerder.

Bron: ANP





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan middels het deelnameformulier


Laatste nieuws
18 okt Hak zet suikerreductie in appelmoes voort
18 okt Ondernemer Marcel Boekhoorn neemt HEMA over
18 okt Unilever noteert minder omzet in onrustig derde kwartaal
18 okt Tekort aan technici in voedingsindustrie
18 okt Niet de bitcoin, maar supermarkten in trek bij beleggers
18 okt Industrial Auctions organiseert veilingen in 6 verschillende landen in oktober
18 okt Hoe overleeft u een onaangekondigde audit? 5 praktische tips voor continue voedselveiligheid
17 okt Mercadona, ondanks jaren negentig website, online de grootste supermarkt van Spanje
17 okt Danone verkoopt minder babyvoeding
17 okt Unilever wil in gesprek met aandeelhouders
17 okt Belgische voedingsindustrie blijft suikers en vetten reduceren
17 okt Colruyt: duurzame quinoa voeding van de toekomst
17 okt Scherpere EU voedselcontroles: zijn dit voldoende maatregelen?
17 okt Industry 4.0 en Digitize Packaging door velen bekeken tijdens Empack Brussel 2018 (video)
16 okt NestlĂ© test gepersonaliseerde voeding op basis van Instagramfoto's
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie