Jumbo ziet marktaandeel online flink groeien
11 jan 2018 09:59
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
VEGHEL - Supermarktketen Jumbo heeft het afgelopen jaar zijn online marktaandeel zien groeien van 14 naar 22 procent. Hiermee loopt de formule in op Albert Heijn. De marktleider heeft een geschat marktaandeel van 58 procent. Aldus Supermarkt & Ruimte.
De overige aanbieders, waaronder ook Picnic, hebben een gezamenlijk marktaandeel van 20 procent. Volgens Supermarkt & Ruimte zit ook de online verkoop van versproducten flink in de lift.
Ongeveer 1,6 procent van de totale supermarktomzet was volgens Supermarkt & Ruimte afkomstig van online.
Laatste nieuws
-
26 apr Unilever-topman wil realistische duurzaamheidsdoelen
-
26 apr Wijnconsumptie op laagste niveau sinds 1996
-
26 apr Arla Foods Ingredients neemt activiteiten in wei over van Volac
-
26 apr Ahold Delhaize opent tech-studio in Roemeniƫ
-
26 apr Jumbo neemt distributiecentrum voor versproducten in Nieuwegein in gebruik
-
26 apr 5 Trends voor digitalisering in food
-
26 apr Podcast Webinar | Wat is digitale transformatie en hoe zet je de volgende succesvolle stap?
-
25 apr Duitse vleesconsumptie nam in 2023 met 0,8% af
-
25 apr Unilever verkoopt meer producten
-
25 apr HelloFresh groeit met bezorging kant- en klaarmaaltijden
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan