Jumbo ziet marktaandeel online flink groeien

11-01 09:59 | bron: FoodPro Network

VEGHEL - Supermarktketen Jumbo heeft het afgelopen jaar zijn online marktaandeel zien groeien van 14 naar 22 procent. Hiermee loopt de formule in op Albert Heijn. De marktleider heeft een geschat marktaandeel van 58 procent. Aldus Supermarkt & Ruimte.

De overige aanbieders, waaronder ook Picnic, hebben een gezamenlijk marktaandeel van 20 procent. Volgens Supermarkt & Ruimte zit ook de online verkoop van versproducten flink in de lift.
 
Ongeveer 1,6 procent van de totale supermarktomzet was volgens Supermarkt & Ruimte afkomstig van online. 




Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
21 jan Gemuteerd voedsel kan via Canada toch naar Nederland
21 jan Geen EU-onderzoek naar fraude Nederlandse pulsvisserij
21 jan Vleeskennis compleet: terug naar de basis
21 jan Foodfotografie op locatie bij de klant
21 jan Leer de geheimen van healthy food design
18 jan Mercadona, ondanks jaren negentig website, online de grootste supermarkt van Spanje
18 jan Mondelez maakt al zijn verpakkingen recyclebaar
18 jan Moederbedrijf Thuisbezorgd ziet omzet in 2018 flink stijgen
18 jan Zoutmonitor: vooral minder zout in industriebrood
18 jan Bied op duizenden machines voor de voedings- en drankenindustrie
18 jan Zero Waste Food Shop weegschalen (video)
17 jan Elke 15 uur een nieuwe vestiging van Starbucks in China
17 jan Lamb Weston / Meijer boekt vooruitgang in duurzaamheidsstrategie
17 jan Twee op de vijf Nederlanders zijn in 2018 minder vlees gaan eten
17 jan McDonald's verliest alleenrecht op merknaam Big Mac
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie
uw banner hier?