Moederbedrijf Thuisbezorgd ziet omzet in 2018 flink stijgen
bron: FoodPro Network
AMSTERDAM - Takeaway.com, het moederbedrijf van onder andere Thuisbezorgd, heeft in 2018 een omzet in de boeken gezet van 240 miljoen euro, een stijging van liefst 44 procent ten opzichte van een jaar eerder.
De marketingkosten stegen met 10 procent naar 127,8 miljoen euro. Het aantal orders steeg 38 procent naar bijna 94.000 bestellingen.
Takeaway.com meldt dat het bedrijfsresultaat in de tweede helft van 2018 vergelijkbaar is met de eerste helft van vorig jaar, maar specifieke cijfers worden niet gegeven. Takeaway komt met meer cijfers op 13 februari.
Nieuwe aandelen
Takeway.com maakte ook bekend voor 650 miljoen euro te hebben opgehaald met de uitgifte van nieuwe aandelen en obligaties om de overname van de Duitse activiteiten van Delivery Hero te financieren.
Laatste nieuws
-
26 apr Kabinet legt keuzes voor aan Kamer voor suikertaks op frisdranken
-
26 apr Lagere omzet en marge voor Corbion
-
26 apr Unilever-topman wil realistische duurzaamheidsdoelen
-
26 apr Wijnconsumptie op laagste niveau sinds 1996
-
26 apr Arla Foods Ingredients neemt activiteiten in wei over van Volac
-
26 apr Ahold Delhaize opent tech-studio in Roemeniƫ
-
26 apr Jumbo neemt distributiecentrum voor versproducten in Nieuwegein in gebruik
-
26 apr 5 Trends voor digitalisering in food
-
26 apr Podcast Webinar | Wat is digitale transformatie en hoe zet je de volgende succesvolle stap?
-
25 apr Duitse vleesconsumptie nam in 2023 met 0,8% af
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan