Colruyt test winkelformule voor professionele klanten
bron: FoodPro Network
SCHAARBEEK - De Belgische supermarktketen Colruyt gaat vanaf 17 juni een nieuwe winkelformule met een aangepast assortiment voor professionele klanten testen.
De vestiging in Schaarbeek focust zich op kleine en lokale handelszaken. De nieuwe winkel heeft een verkoopoppervlakte van 2500 m² en biedt een assortiment van ongeveer 2500 producten.
De testwinkel van Colruyt is ingericht voor professionele klanten, met bredere gangen en hogere winkelrekken. De platte winkelkarren zijn ideaal voor grotere (bulk) aankopen.
Om de producten makkelijk in de wagen of bestelwagen te kunnen inladen, beschikt de Colruyt-vestiging over een praktisch laadplatform. De toegang tot de winkel en de twintig parkeerplaatsen is strikt voorbehouden voor klanten met een Colruyt Professional Plus-kaart.
Foto: Colruyt
Laatste nieuws
-
26 apr Unilever-topman wil realistische duurzaamheidsdoelen
-
26 apr Wijnconsumptie op laagste niveau sinds 1996
-
26 apr Arla Foods Ingredients neemt activiteiten in wei over van Volac
-
26 apr Ahold Delhaize opent tech-studio in Roemeniƫ
-
26 apr Jumbo neemt distributiecentrum voor versproducten in Nieuwegein in gebruik
-
26 apr 5 Trends voor digitalisering in food
-
26 apr Podcast Webinar | Wat is digitale transformatie en hoe zet je de volgende succesvolle stap?
-
25 apr Duitse vleesconsumptie nam in 2023 met 0,8% af
-
25 apr Unilever verkoopt meer producten
-
25 apr HelloFresh groeit met bezorging kant- en klaarmaaltijden
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan