Hoe bereik ik de voedingsindustrie in 2023?

29-11 09:19 | bron: FoodPro Network

BREDA - FoodPro Network brengt sinds 2012 dagelijks nieuws en actualiteiten uit de voedingsindustrie. FoodPro Network behoort tot de best bezochte websites met dagelijks nieuws voor de voedingsindustrie in Nederland en België. Het onderscheidend vermogen van FoodPro Network t.o.v. andere websites is dat het zich richt op directie & managementleden uit de voedingsindustrie. Personen die binnen hun organisatie beslissingsbevoegd zijn of die binnen hun expertise of adviserende rol een belangrijke stempel drukken op de dagelijkse gang van zaken. Wij garanderen dat minimaal 80% van onze doelgroep directie en/of management lid is in de voedingsindustrie.

Bereik uw doelgroep in de voedingsindustrie

Voor u is het ongetwijfeld erg belangrijk om uw doelgroep in de voedingsindustrie te bereiken. Wij bieden diverse content partnerships en mogelijkheden tot bannering. U bepaalt zelf op welke manier wij deze voor u verspreiden: alleen online, online & via onze LinkedIn-groep (+9.000 deelnemers) of via onze nieuwsbrief.

Via FoodPro Network bereikt u:

- 12.000 actieve e-mailadressen binnen de voedingsindustrie

- Minimaal 80% daarvan is decisionmaker (directe / managementlid) in de voedingsindustrie (garantie)

- Meer dan 9.000 volgers in onze LinkedIn groep

Partner worden

Uw bedrijf kan zich als partner aansluiten bij FoodPro Network: het platform voor directie & managementleden uit de voedingsindustrie met dagelijks nieuws. 

Bekijk hier meer informatie of neem vrijblijvend contact met ons op.

 

Onze partners:

 





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
30 nov Madaga Kindervoeding en Spoony bundelen de krachten
30 nov Omzet horeca stijgt met 2,7 procent
30 nov Inflatie lager, voeding flink duurder
30 nov Tweede Kamer wil generieke demping van NVWA-tarieven in 2023
30 nov Het implementeren van een voedselveiligheidscultuur: De drie C's
30 nov Workshop IFS Food in de praktijk
29 nov Erwtensoep voor helft van de prijs thuisbezorgd wanneer de winter tegenvalt
29 nov Carrefour opent nieuwe versformule Potager City
29 nov Visafslag Den Helder gaat sluiten
29 nov Hoe bereik ik de voedingsindustrie in 2023?
29 nov Whitepaper | Vergroot uw operationele wendbaarheid met Aptean's 3-stappenplan
29 nov Certificering als doel of als middel?
28 nov Ontbijtje doneren tegen kinderarmoede tijdens kerstactie van Lidl
28 nov Edeka heeft na maanden weer Coca-Cola in het schap
28 nov Nestlé investeert de komende 10 jaar 1,86 miljard dollar in Saudi-Arabië
28 nov Hoogleraar: Veeteelt krijgt het moeilijk met verhogen grondwater
28 nov Training Etiketteren gevorderd
28 nov Overstappen van boekhoudpakket? Dit zijn de obstakels
25 nov COWLESS gestart met productie van dagverse notendrank
25 nov Eieren op rantsoen in het Verenigd Koninkrijk
25 nov Esther Veninga nieuwe CFO Albert Heijn
25 nov Het belang van weegartikelen voor bedrijven in de vissector
25 nov Blended Training Basis Voedselveiligheid
24 nov Aldi gaat verder met kassaloze winkel
24 nov CBb gaat zich buigen over de tariefverhogingen van de NVWA
Spotlight
Spotlight
Spotlight
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Advertentie
uw banner hier?