Hoe bereik ik de voedingsindustrie?

17-09 06:01 | bron: FoodPro Network

BREDA - FoodPro Network brengt sinds 2012 dagelijks nieuws en actualiteiten uit de voedingsindustrie. FoodPro Network behoort tot de best bezochte websites met dagelijks nieuws voor de voedingsindustrie in Nederland en België. Het onderscheidend vermogen van FoodPro Network t.o.v. andere websites is dat het zich richt op directie & managementleden uit de voedingsindustrie. Personen die binnen hun organisatie beslissingsbevoegd zijn of die binnen hun expertise of adviserende rol een belangrijke stempel drukken op de dagelijkse gang van zaken. Wij garanderen dat minimaal 80% van onze doelgroep directie en/of management lid is in de voedingsindustrie.

Tijdens deze periode toch in contact blijven met de voedingsindustrie

Voor u is het ongetwijfeld erg belangrijk om tijdens deze periode toch zoveel mogelijk uw doelgroep in de voedingsindustrie te blijven bereiken. Wij bieden diverse content partnerships en mogelijkheden tot bannering. U bepaalt zelf op welke manier wij deze voor u verspreiden: alleen online, online & via onze LinkedIn-groep (+7.000 deelnemers) of via onze nieuwsbrief.

Via FoodPro Network bereikt u:

- 12.000 actieve e-mailadressen binnen de voedingsindustrie

- Minimaal 80% daarvan is decisionmaker (directe / managementlid) in de voedingsindustrie (garantie)

- Meer dan 7.000 volgers in onze LinkedIn groep

Partner worden

Uw bedrijf kan zich als partner aansluiten bij FoodPro Network: het platform voor directie & managementleden uit de voedingsindustrie met dagelijks nieuws. 

Bekijk hier meer informatie of neem vrijblijvend contact met ons op.

 

Onze partners:

 





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
17 sep Rechtstreex opent tweede distributiecentrum
17 sep Coca-Cola Europacific Partners behaalt als eerste in Nederland duurzaam watermanagement certificaat
17 sep Tweede Amerikaanse staat verkoopt belang in Unilever vanwege ijsboycot Israël
17 sep Samenwerking met Starbucks levert Nestlé kwart miljard op
17 sep Verkade: 'Datakwaliteit managen vereist een goede interne flow'
17 sep Hoe bereik ik de voedingsindustrie?
16 sep Picnic haalt 600 miljoen euro groeigeld op
16 sep DSM en Meatable gaan kweekvleesmedium verder ontwikkelen
16 sep Up-to-date zijn met Voedselwetgeving
16 sep Gratis e-book over de voordelen van MAP
16 sep Belangrijke tweede stap in ERP implementatie Sonneveld
15 sep Iglo eigenaar stapt in markt van laboratorium vis
15 sep Belgen kochten meer voeding en alcohol
15 sep Online bezorgdienst Manaw wil naar landelijke dekking binnen 5 jaar
15 sep Consument wil snelle levering online eten en drinken
15 sep Allergenenmanagement: een wereld te winnen
15 sep Schot’s vishandel investeert in de esthetische Ucrete CS vloer van Master Builders Solutions
14 sep Zuivelproducent Formo haalt 50 miljoen dollar aan groeigeld op
14 sep DSM gooit strategie om en gaat zich alleen richten op gezondheid, voeding en biowetenschappen
14 sep Vion: lening gekoppeld aan duurzaamheid
14 sep Whitepaper | Hoe grote foodbedrijven technologie inzetten om de winstgevendheid te verhogen
13 sep HAK lanceert vandaag nieuwe groene campagne met Elise Schaap (video)
13 sep Albert Heijn rondt overname DEEN af en start ombouw winkels
13 sep KHN: horeca dubbel gepakt met nieuwe maatregelen kabinet
13 sep Plantible haalt nog eens 21,5 miljoen dollar op
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
Advertentie
uw banner hier?