CRM Implementation guide: Build a positive relationship with customers
10 nov 2021 06:01
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
EINDHOVEN - Customer centricity: Everyone is keen on having a personal, pleasant (buying) experience with as little friction as possible. As a company, this means looking for a way to build a positive relationship with our customers in which we can put them first.
A solid CRM tool is the basis for building such a relationship, but it doesn't stop there. Therefore, instead of CRM we speak about customer engagement. In our ebook "CRM implementation guide" you can read about:
- What Customer Engagement is
- Where to start
- Some common mistakes
- Keys to success
Source: Cegeka - partner FoodPro Network
Laatste nieuws
-
26 apr Kabinet legt keuzes voor aan Kamer voor suikertaks op frisdranken
-
26 apr Lagere omzet en marge voor Corbion
-
26 apr Unilever-topman wil realistische duurzaamheidsdoelen
-
26 apr Wijnconsumptie op laagste niveau sinds 1996
-
26 apr Arla Foods Ingredients neemt activiteiten in wei over van Volac
-
26 apr Ahold Delhaize opent tech-studio in Roemeniƫ
-
26 apr Jumbo neemt distributiecentrum voor versproducten in Nieuwegein in gebruik
-
26 apr 5 Trends voor digitalisering in food
-
26 apr Podcast Webinar | Wat is digitale transformatie en hoe zet je de volgende succesvolle stap?
-
25 apr Duitse vleesconsumptie nam in 2023 met 0,8% af
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan