De Human Touch van High Touch Ton Gielen op het lijf geschreven

20-07 06:03 | bron: FoodPro Network

NEDERWEERT - Je komt van de boerderij, studeert Levensmiddelentechnologie en Marketing op Van Hall Larenstein, leidt middelgrote bedrijven in de Agri en Food en maakt vervolgens de stap naar High Touch Executive Search From Field To Fork, hét selectiebureau voor toptalent in de agri, food en FMCG.  Zie hier in een nutshell de loopbaan van Ton Gielen (48), sinds januari van dit jaar senior partner bij High Touch.

Hollende hobbyboer

Ton is geboren en getogen in het Limburgse Nederweert waar hij samen met zijn vrouw Rian en 2 dochters woont. Ton: “Rennen over onverharde paden in de Weertse bossen is, naast wandelen, lezen en een beetje hobbyboeren mijn lust en mijn leven. Een paar keer per jaar actief meewerken in het veld is voor mij pure ontspanning. Helaas ontbreekt me door drukte de tijd nog weleens.”

Helpen en begeleiden

De stap naar High Touch is niet uit de lucht komen vallen. Na zijn actieve rol bij diverse bedrijven wil Ton iets gaan doen waarbij hij drie hoofdzaken kan combineren: mensen, agri & food en bedrijven. Ton: “Ik  wil graag mensen leren kennen, hun verhaal aanhoren en waar nodig helpen en begeleiden. Werken in de agri en food is de rode draad in mijn carrière die ik graag voortzet, bij dynamische ondernemingen, bezig met hun toekomst. “

Rollen veranderen

Met deze instelling komt Ton bij High Touch volledig uit de verf. Hij weet als geen ander dat bedrijfsmodellen in de agri, food en FMCG  veranderen en transformaties in snel tempo toenemen. “Hierdoor verandert de rol van mensen in organisaties” gaat Ton verder, “zowel op de werkvloer als in directiekamers. Ik ga bij High Touch mensen die vacatures in te vullen hebben, in contact brengen met mensen die de uitdaging van de transitie ook daadwerkelijk kunnen oppakken. “

Gesneden koek

Zijn keuze voor High Touch heeft vooral te maken met het feit dat ook Ton heilig gelooft in persoonlijke relaties. Dat je interactie maakt met de ander, dat je samen een “klik” ervaart, elkaar begrijpt, aanvoelt. En dat is iets wat Ton van nature in zich heeft, ongeacht of het gaat om een opdrachtgever of een kandidaat. Ton: “Voor mij is de rol van sparring partner of trusted advisor  gesneden koek. Voor klant en kandidaat geldt immers hetzelfde: zorg dat je gelukkig bent. Het maakt je privéleven sprankelend en je carrière  glanzend.”

Goede communicatie

Het is voor Ton de ultieme uitdaging de juiste kandidaat te plaatsen bij het juiste bedrijf. Daarbij hangt veel af van goede communicatie en het feilloos beheren van het proces. Zowel bedrijf als kandidaat zijn bij Ton klant. Ton: “Beiden behandel je met alle eerbied en respect. Een fijne relatie krijg je pas als je doet wat je belooft en authentiek bent. Ik handel altijd puur vanuit mijn eigen kracht: wat heb ik te bieden en hoe kan ik een goede ondersteuning zijn. Ik ben pas echt tevreden als opdrachtgever en kandidaat me zien als een authentieke persoonlijkheid die intrinsiek geïnteresseerd is in hun doen en laten. “

From Field To Fork

High Touch Executive Search is actief in tal van Europese landen en Azië met concrete plannen voor Noord-Amerika. Ton is zelf actief in Nederland, België en Duitsland. Hij hoopt dat door High Touch wereldwijd steeds meer perfecte matches tot stand komen en dat het goed gaat met zowel opdrachtgevers als geplaatste kandidaten. Kijk voor meer informatie ook op www.hightouchglobal.com.

 

Foto: Ton Gielen: "Ik ga gepassioneerd en oprecht geïnteresseerd aan de slag voor mensen"

Bron: High Touch - partner FoodPro Network





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
26 jan Transport Albert Heijn steeds duurzamer
26 jan Danish Crown: varkensvleesmarkt zwaar onder druk
26 jan Alcoholvrij bier wint terrein in Nederland
26 jan SVO vakopleiding food en Kobus P&O openen VR-opleidingslocatie
26 jan FNV bereikt akkoord met Refresco over loonsverhoging
26 jan Waarom digitale transformatie in de voedingsindustrie noodzakelijk en dringend is
26 jan Whitepaper: Kwaliteit als concurrentievoordeel in de voedingsmiddelenindustrie
25 jan Onbemand bezorgwagentje van Colruyt levert eerste boodschappen aan huis
25 jan Westland Kaas neemt het merk 'Kees' over: een nieuwe variant op kaas
25 jan 50.000 kinderen eten spelenderwijs gezonder op de buitenschoolse opvang
25 jan Tot 11% prijsstijging in minder dan een jaar tijd bij maaltijdboxen
25 jan Ausnutria partner in 'Rethink waste challenge' aan Wageningen Universiteit
25 jan Jumbo haalt leverkaas uit schappen
25 jan Ruim 37% van de werknemers in de vleessector werkt via een uitzendbureau
25 jan FSSC en het implementeren van een voedselveiligheidscultuur: De drie C's
25 jan Het beknopte softwareoverzicht voor de voedingsindustrie
25 jan Procesoptimalisatie in de voedingsindustrie volgens Bizerba
24 jan Haalbaarheidsonderzoek naar eerste kweekvleesboerderij
24 jan M&M's doet chocolaatjes uit reclame in de ban na rel in VS
24 jan Crisp neemt maaltijdboxenbedrijf De Krat over
24 jan Meer dan 500 voedingsbedrijven moeten nog definitieve berekening NOW aanvragen
24 jan Waarom u ERP-functionaliteit voor voedselveiligheid nodig hebt
24 jan Wilt u Lead Auditor FSSC/ISO 22000 worden?
23 jan Helft werkgevers niet klaar met definitieve aanvraag NOW
23 jan Consument besteedt 36% meer aan biologisch
Spotlight
Spotlight
Spotlight
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Advertentie
uw banner hier?