Hybride seminar: Krijg grip op je reputatie!
bron: FoodPro Network
BREUKELEN - Voor bedrijven in de foodsector is een goede reputatie van cruciaal belang en onmisbaar voor hun continuïteit. Door structureel en consequent te sturen op reputatie zorg je ervoor dat je het bekende gezegde ‘Reputatie komt te voet en gaat te paard’ bijna kunt omdraaien. Reputatiemanagement is een manier van denken en een manier van handelen. Niet alleen om issues en crises het hoofd te bieden, maar juist om proactief te bouwen aan vertrouwen en reputatieweerbaarheid. Met als resultaat: meer klanten, meer prospects, beter personeel en een goede relatie met al je stakeholders.
We nodigen u van harte uit voor het seminar Reputatiemanagement van KTBA en IVRM Reputatie op dinsdag 24 mei.
Dit seminar is bedoeld voor corporate kwaliteitsmanagers, marketing- en communicatiemanagers, MT-leden en directie van bedrijven in de voedingsindustrie.
Na deze middag gaat u naar huis met:
- Inzichten in reputatiemanagement
- Ideeën en een netwerk van vakgenoten
- Praktijktips om direct toe te kunnen passen
We mogen weer!
De honger naar fysieke evenemten is groot, u bent dan ook van harte welkom op de goed verzorgde locatie Hotel Van der Valk Breukelen.
PROGRAMMA
14.00 uur: |
Inloop |
14:15 uur: |
Start van het inhoudelijk programma |
15:30 uur: |
Netwerkborrel |
17:00 uur: |
Afsluiting |
HET INHOUDELIJKE PROGRAMMA BESTAAT UIT DRIE ONDERDELEN:
PRAKTIJKCASES
- Offline, op locatie
- Online
Aldo Rus, voedselveiligheidsspecialist bij KTBA, schetst praktijksituaties en hoe daarbij gehandeld wordt. Of dit ter voordeel is laten we in het midden, maar dat er ruimte is voor verbetering staat vast.
STUREN OP REPUTATIE
- Offline, op locatie
- Online
Stef Heutink, creatief directeur bij IVRM Reputatie, laat aan de hand van een concreet model en aansprekende cases zien hoe organisaties en merken in de voedingsmiddelenindustrie structureel kunnen werken aan het vertrouwen van consumenten en ketenpartners. Stef gaat in snel tempo, maar spreekt klare taal en hij belooft ons één ding: het wordt niet saai!
SPECIALISTENPANEL
- Offline, op locatie
Enkele kritische denkers uit de voedingsindustrie en daarbuiten krijgen vragen voorgelegd over reputatiemanagement in de foodsector. Uiteraard kunt u ook al uw vragen hierover stellen. We sluiten dit onderdeel af met de belangrijkste learnings en praktische tips.
NETWERKBORREL
- Offline, op locatie
Tijdens de uitgebreide netwerkborrel is er onder het genot van een drankje en een hapje volop gelegenheid om in contact te komen met vakgenoten en ervaringen uit te wisselen.
LOCATIE EN TIJDEN
Hotel Van der Valk Breukelen,
Stationsweg 91 in Breukelen (direct aan de A2).
Inloop vanaf 14:00 uur, einde om 17:00 uur.
GRATIS BIJWONEN
Het seminar ‘Grip op je reputatie!’ is hybride, u kunt ervoor kiezen om het op locatie in Breukelen te volgen of online via ons live webinar.
Offline deelname
Op locatie in Breukelen
Online volgen
Via ons live webinar*
Bij een ‘no-show’, dus zonder annulering sturen wij een factuur van €25 die wij geheel overschrijven aan de Voedselbank.
* Het programma is offline geoptimaliseerd. Hierdoor zijn niet alle onderdelen van het programma online beschikbaar.
Bekijk hier meer informatie op de website van KTBA
Bron: KTBA - partner FoodPro Network
Laatste nieuws
-
26 apr Kabinet legt keuzes voor aan Kamer voor suikertaks op frisdranken
-
26 apr Lagere omzet en marge voor Corbion
-
26 apr Unilever-topman wil realistische duurzaamheidsdoelen
-
26 apr Wijnconsumptie op laagste niveau sinds 1996
-
26 apr Arla Foods Ingredients neemt activiteiten in wei over van Volac
-
26 apr Ahold Delhaize opent tech-studio in Roemenië
-
26 apr Jumbo neemt distributiecentrum voor versproducten in Nieuwegein in gebruik
-
26 apr 5 Trends voor digitalisering in food
-
26 apr Podcast Webinar | Wat is digitale transformatie en hoe zet je de volgende succesvolle stap?
-
25 apr Duitse vleesconsumptie nam in 2023 met 0,8% af
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan