6 tactieken om kosten te besparen met voedselproductie software
bron: FoodPro Network
ETTEN-LEUR - Er is geen ontkomen aan de moeilijke marktomstandigheden in de voedingssector. Inflatie, personeelstekorten, stijgende energieprijzen, prijsstijgingen bij leveranciers en andere onzekerheden verhogen de kosten voor bedrijven.
Maar zelfs bij deze tegenwind zijn er mogelijkheden voor bedrijven in de voedingsmiddelen- en drankensector om groei te stimuleren, meer lean te werken en kosten te besparen. Aptean heeft een aantal kostenbesparende strategieën op een rijtje gezet die u helpen de productie te stroomlijnen en uw bedrijfsresultaten positief te beïnvloeden.
- Tactiek 1: Automatiseer meer processen om de arbeidskosten te verlagen
- Tactiek 2: Centraliseer leveranciersgegevens om slimme inkoopbeslissingen te nemen
- Tactiek 3: Optimaliseer productieprocessen om de doorvoer te maximaliseren
- Tactiek 4: Stap over op een FEFO-ingrediëntenmodel om voedselverspilling te verminderen
- Tactiek 5: Maak minder kilometers voor distributie
- Tactiek 6: Integreer uw bedrijfssoftware
Bent u klaar om uw bedrijf te optimaliseren voor groei in een uitdagende markt? Lees dan hier de hele blog en ontdek hoe deze 6 tactieken uw foodbedrijf kunnen helpen.
Bron: Aptean - partner FoodPro Network
Laatste nieuws
-
26 apr Unilever-topman wil realistische duurzaamheidsdoelen
-
26 apr Wijnconsumptie op laagste niveau sinds 1996
-
26 apr Arla Foods Ingredients neemt activiteiten in wei over van Volac
-
26 apr Ahold Delhaize opent tech-studio in Roemeniƫ
-
26 apr Jumbo neemt distributiecentrum voor versproducten in Nieuwegein in gebruik
-
26 apr 5 Trends voor digitalisering in food
-
26 apr Podcast Webinar | Wat is digitale transformatie en hoe zet je de volgende succesvolle stap?
-
25 apr Duitse vleesconsumptie nam in 2023 met 0,8% af
-
25 apr Unilever verkoopt meer producten
-
25 apr HelloFresh groeit met bezorging kant- en klaarmaaltijden
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan