Waarom digitale transformatie in de voedingsindustrie noodzakelijk en dringend is
![](/img/news/014182.jpg)
bron: FoodPro Network
ETTEN-LEUR - Er is in relatief korte tijd zoveel veranderd in de wereld van voedsel en drinken . De voorkeuren van consumenten zijn veranderd met de opkomst van plantaardig en gezond voedsel. Overheidsregels zijn strenger geworden om de volksgezondheid beter te beschermen en volledige naleving te garanderen.
De COVID-19-pandemie stelde onze toeleveringsketens op de proef – en in veel gevallen deden zich vertragingen en tekorten voor, wat de zwakke punten in onze huidige modellen duidelijk maakte. Ondertussen zijn er innovatieve technologieën zoals kunstmatige intelligentie (AI), Internet of Things (IoT)-apparaten en blockchain ontstaan en worden deze al toegepast door voedsel- en drankenbedrijven.
Al deze nieuwe overwegingen maken het eenvoudig uitvoeren van uw dagelijkse werkzaamheden veel complexer. Maar met het tempo van verandering dat in de toekomst waarschijnlijk zal toenemen naarmate onze samenlevingen meer verbonden en technologisch geavanceerder worden, moet uw organisatie "met de tijd meegaan" of achterblijven.
Dus, hoe kunt u uw bedrijf het beste voorbereiden op de toekomst? Digitale transformatie, of het gebruik van moderne multifunctionele softwareoplossingen om de efficiëntie en effectiviteit in alle functies en afdelingen te verbeteren, is het antwoord.
Lees verder om erachter te komen waarom digitale transformatie in de voedingsindustrie zo cruciaal is voor succes op de lange termijn en waarom dit het moment is om het proces in uw bedrijf een vliegende start te geven.
Lees verder op de website van Aptean
Bron: Aptean - partner FoodPro Network
Laatste nieuws
-
26 jul Mosa Meat hield eerste proeverij voor gekweekt rundvlees
-
26 jul Ekoplaza gaat samenwerken met chipsproducent FZ Organic Food
-
26 jul McDonald’s wil concurrentie aangaan met Starbucks
-
26 jul Download het e-book: Back to the core in food
-
26 jul IDC-perspectief: hoe Amalthea AI inzet om de opbrengsten en winstgevendheid te verbeteren
-
25 jul Nestlé boekt iets meer omzet
-
25 jul Omzet Unilever stijgt met 4,1 procent
-
25 jul Amerikaanse start-up maakt kweekzuivel met CO2 als hoofdingrediënt
-
25 jul Oatly verbetert brutomarge
-
25 jul FrieslandCampina blijft last houden van een dalende melkaanvoer
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan