Marktonderzoek: uw klant, uw onderzoek, uw resultaat

14-02 08:01 | bron: FoodPro Network

UTRECHT - Hoe meet u een food concept, een nieuwe receptuur of aanpassing van uw product? Voor een optimaal beeld van de consument kunt u kiezen voor een test die exclusief is én landelijk gespreid. Hierbij zijn onze Test Centres cruciaal voor FMCG en retail merken.

Smaakonderzoek zonder ruis

Uw vraag, score, waardering of product-adaptatie: onze tests zijn altijd 100% gericht en exclusief voor u. Uw onderzoek maakt geen deel uit van verzamelonderzoek of combinaties die de tests beïnvloeden.

We werken uitsluitend met respondenten die wij zelf werven. Zij stromen continu vers in en geven hun mening. Onze onderzoekslocaties zijn uniform ingericht en zijn dagelijks beschikbaar - ook in de avonden (werkenden) en in het weekend.

De benadering van enquêteurs en de presentatie (op bijvoorbeeld de juiste temperatuur) van uw producten is wezenlijk voor het onderzoek. Alle interviewers van Mobiel Centre zijn getraind, worden continu gemonitord en volgen per project specifieke instructies. Hierbij is continu controle van supervisors, zij zijn sensorisch geschoold.

Test Centre Utrecht in het AD

Al zo'n 25 jaar is Mobiel Centre Marktonderzoek actief in het hart van Utrecht. “Een smaaktest in het centrum van Utrecht is écht een smaaktest…” Voor het Algemeen Dagblad schreef Tosca de Jong er een bijdrage over. Het kunnen koekjes zijn, maar ook ijsjes of pasta…

√ Klik hier voor het artikel.

Proeven of een pilot proberen?

Iedere vorm van onderzoek-op-maat is bij ons mogelijk. En betaalbaar. In het kanaal, thuis, online, in consumentenpanels, op Test Centres, tijdens beurzen en evenementen, bij het confrontatie, aankoop-, gebruiks- of reflectiemoment.

√ U beschikt bij ons over landelijke spreiding (uniek), exclusiviteit, beslissende face-to-face benadering, test methoden, rapportages en analyses.

√ U kunt bij ons ook terecht voor second opinions.

√ Klik hier voor ons vorige artikel met vijf checkpoints marktonderzoek.

Wij zijn lid van ESOMAR, de MarktOnderzoekAssociatie en de Research Keurmerkgroep en zijn ISO-genormeerd 9001:2008 | 20252 | 26362.

Mobiel Centre Marktonderzoek werkt o.a. in opdracht van:

FOOD

o.a. Coca-Cola, Remia, FrieslandCampina, Smilde Foods, Vezet, Nestlé, Intertaste, Van der Meulen, A-ware Bouter Cheese, Banketgroep, Sara Lee, Heineken, Struik, Johma, Continental Candy Industries en Hellema Hallum.

RETAIL

o.a. Albert Heijn, HEMA, NS Retail, Etos, MAKRO, Sligro, Schiphol Group, Die 2 Brüder en Jumbo.

www.mobielcentre.nl





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan middels het deelnameformulier


Laatste nieuws
18 okt Hak zet suikerreductie in appelmoes voort
18 okt Ondernemer Marcel Boekhoorn neemt HEMA over
18 okt Unilever noteert minder omzet in onrustig derde kwartaal
18 okt Tekort aan technici in voedingsindustrie
18 okt Niet de bitcoin, maar supermarkten in trek bij beleggers
18 okt Industrial Auctions organiseert veilingen in 6 verschillende landen in oktober
18 okt Hoe overleeft u een onaangekondigde audit? 5 praktische tips voor continue voedselveiligheid
17 okt Mercadona, ondanks jaren negentig website, online de grootste supermarkt van Spanje
17 okt Danone verkoopt minder babyvoeding
17 okt Unilever wil in gesprek met aandeelhouders
17 okt Belgische voedingsindustrie blijft suikers en vetten reduceren
17 okt Colruyt: duurzame quinoa voeding van de toekomst
17 okt Scherpere EU voedselcontroles: zijn dit voldoende maatregelen?
17 okt Industry 4.0 en Digitize Packaging door velen bekeken tijdens Empack Brussel 2018 (video)
16 okt NestlĂ© test gepersonaliseerde voeding op basis van Instagramfoto's
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie