TIP: Blijf op de hoogte!

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de allerlaatste ontwikkelingen in de voedingsindustrie. Meld u nu aan voor de gratis nieuwsbrief.

Aanmelden

Het FoodPro netwerk

FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network! Registreer nu.

Registreren

Of volg ons      

Marktonderzoek: uw klant, uw onderzoek, uw resultaat

14-02 08:01 | bron: FoodPro Network

UTRECHT - Hoe meet u een food concept, een nieuwe receptuur of aanpassing van uw product? Voor een optimaal beeld van de consument kunt u kiezen voor een test die exclusief is én landelijk gespreid. Hierbij zijn onze Test Centres cruciaal voor FMCG en retail merken.

Smaakonderzoek zonder ruis

Uw vraag, score, waardering of product-adaptatie: onze tests zijn altijd 100% gericht en exclusief voor u. Uw onderzoek maakt geen deel uit van verzamelonderzoek of combinaties die de tests beïnvloeden.

We werken uitsluitend met respondenten die wij zelf werven. Zij stromen continu vers in en geven hun mening. Onze onderzoekslocaties zijn uniform ingericht en zijn dagelijks beschikbaar - ook in de avonden (werkenden) en in het weekend.

De benadering van enquêteurs en de presentatie (op bijvoorbeeld de juiste temperatuur) van uw producten is wezenlijk voor het onderzoek. Alle interviewers van Mobiel Centre zijn getraind, worden continu gemonitord en volgen per project specifieke instructies. Hierbij is continu controle van supervisors, zij zijn sensorisch geschoold.

Test Centre Utrecht in het AD

Al zo'n 25 jaar is Mobiel Centre Marktonderzoek actief in het hart van Utrecht. “Een smaaktest in het centrum van Utrecht is écht een smaaktest…” Voor het Algemeen Dagblad schreef Tosca de Jong er een bijdrage over. Het kunnen koekjes zijn, maar ook ijsjes of pasta…

√ Klik hier voor het artikel.

Proeven of een pilot proberen?

Iedere vorm van onderzoek-op-maat is bij ons mogelijk. En betaalbaar. In het kanaal, thuis, online, in consumentenpanels, op Test Centres, tijdens beurzen en evenementen, bij het confrontatie, aankoop-, gebruiks- of reflectiemoment.

√ U beschikt bij ons over landelijke spreiding (uniek), exclusiviteit, beslissende face-to-face benadering, test methoden, rapportages en analyses.

√ U kunt bij ons ook terecht voor second opinions.

√ Klik hier voor ons vorige artikel met vijf checkpoints marktonderzoek.

Wij zijn lid van ESOMAR, de MarktOnderzoekAssociatie en de Research Keurmerkgroep en zijn ISO-genormeerd 9001:2008 | 20252 | 26362.

Mobiel Centre Marktonderzoek werkt o.a. in opdracht van:

FOOD

o.a. Coca-Cola, Remia, FrieslandCampina, Smilde Foods, Vezet, Nestlé, Intertaste, Van der Meulen, A-ware Bouter Cheese, Banketgroep, Sara Lee, Heineken, Struik, Johma, Continental Candy Industries en Hellema Hallum.

RETAIL

o.a. Albert Heijn, HEMA, NS Retail, Etos, MAKRO, Sligro, Schiphol Group, Die 2 Brüder en Jumbo.

www.mobielcentre.nl



Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan middels het deelnameformulier


Laatste nieuws
26 apr Moederbedrijf van bestelsite Foodora groeit flink
26 apr Liefst 79 Belgische supermarkten Lidl hebben te maken met spontane stakingen
26 apr INTRAFOOD:18 Vakbeurs voor ingrediĆ«nten voor de voedingsindustrie
26 apr HACCP. Voor veilig voedsel
26 apr Cold chain Seminar
26 apr 20 juni: Workshop: Social Media in de voedingsindustrie
26 apr Vacature: Quality Assurance Manager bij Van Loon Vlees
25 apr Milka neemt deel aan duurzaamheidsprogramma
25 apr Ook Belgische investeerder betrokken bij overname margarinetak Unilever
25 apr Slechts 4 op de 10 kinderen eten genoeg groente en fruit
25 apr HandhygiĆ«ne richtlijnen in de voedingsindustrie
25 apr Scherpere EU voedselcontroles: zijn dit voldoende maatregelen?
25 apr 15 mei: Allergenenbeheersing met VITAL
24 apr Coca-Cola ziet omzet suikervrije producten groeien
24 apr Ierland mag frisdranktaks heffen
Poll
De NVWA zou meer bevoegdheden moeten krijgen
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie