Marktonderzoek: uw klant, uw onderzoek, uw resultaat

14-02 08:01 | bron: FoodPro Network

UTRECHT - Hoe meet u een food concept, een nieuwe receptuur of aanpassing van uw product? Voor een optimaal beeld van de consument kunt u kiezen voor een test die exclusief is én landelijk gespreid. Hierbij zijn onze Test Centres cruciaal voor FMCG en retail merken.

Smaakonderzoek zonder ruis

Uw vraag, score, waardering of product-adaptatie: onze tests zijn altijd 100% gericht en exclusief voor u. Uw onderzoek maakt geen deel uit van verzamelonderzoek of combinaties die de tests beïnvloeden.

We werken uitsluitend met respondenten die wij zelf werven. Zij stromen continu vers in en geven hun mening. Onze onderzoekslocaties zijn uniform ingericht en zijn dagelijks beschikbaar - ook in de avonden (werkenden) en in het weekend.

De benadering van enquêteurs en de presentatie (op bijvoorbeeld de juiste temperatuur) van uw producten is wezenlijk voor het onderzoek. Alle interviewers van Mobiel Centre zijn getraind, worden continu gemonitord en volgen per project specifieke instructies. Hierbij is continu controle van supervisors, zij zijn sensorisch geschoold.

Test Centre Utrecht in het AD

Al zo'n 25 jaar is Mobiel Centre Marktonderzoek actief in het hart van Utrecht. “Een smaaktest in het centrum van Utrecht is écht een smaaktest…” Voor het Algemeen Dagblad schreef Tosca de Jong er een bijdrage over. Het kunnen koekjes zijn, maar ook ijsjes of pasta…

√ Klik hier voor het artikel.

Proeven of een pilot proberen?

Iedere vorm van onderzoek-op-maat is bij ons mogelijk. En betaalbaar. In het kanaal, thuis, online, in consumentenpanels, op Test Centres, tijdens beurzen en evenementen, bij het confrontatie, aankoop-, gebruiks- of reflectiemoment.

√ U beschikt bij ons over landelijke spreiding (uniek), exclusiviteit, beslissende face-to-face benadering, test methoden, rapportages en analyses.

√ U kunt bij ons ook terecht voor second opinions.

√ Klik hier voor ons vorige artikel met vijf checkpoints marktonderzoek.

Wij zijn lid van ESOMAR, de MarktOnderzoekAssociatie en de Research Keurmerkgroep en zijn ISO-genormeerd 9001:2008 | 20252 | 26362.

Mobiel Centre Marktonderzoek werkt o.a. in opdracht van:

FOOD

o.a. Coca-Cola, Remia, FrieslandCampina, Smilde Foods, Vezet, Nestlé, Intertaste, Van der Meulen, A-ware Bouter Cheese, Banketgroep, Sara Lee, Heineken, Struik, Johma, Continental Candy Industries en Hellema Hallum.

RETAIL

o.a. Albert Heijn, HEMA, NS Retail, Etos, MAKRO, Sligro, Schiphol Group, Die 2 Brüder en Jumbo.

www.mobielcentre.nl



Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan middels het deelnameformulier


Laatste nieuws
22 jan Kassaloze supermarkt Amazon nu ook open voor publiek
22 jan Coca-Cola wil voor elke verkochte fles een gerecyclede fles in de markt zetten
22 jan Colruyt controleert vleesleveranciers ook zelf
22 jan Ook Shanghai test supermarkt zonder werknemers (video)
22 jan 30 januari: Allergenenbeheersing met VITAL
19 jan Lidl schroeft zijn Amerikaanse ambities wat terug
19 jan Bonden en Unilever komen tot akkoord loonsverhoging in nieuwe cao
19 jan Gates en Branson investeren in laboratorium vlees
19 jan 25 januari: BRC Global Standard-Food Safety
18 jan Groeitempo van Carrefour zwakt af
18 jan 'Grote voedingsproducenten nog ondermaats in duurzaam inkopen'. Unilever, Ahold, Danone, Coca-Cola en Ferrero presteren wel goed
18 jan Hak zet suikerreductie in appelmoes voort
18 jan Workshop: Social Media in de voedingsindustrie
17 jan RIKILT krijgt er belangrijke Europese taak voor voedselveiligheid bij
17 jan NestlĂ© verkoopt Amerikaanse snoeptak aan Nutella-maker Ferrero
Poll
Binnen 10 jaar is de kassaloze supermarkt de standaard
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie