Gebruik de kracht van face-to-face onderzoek

20-07 07:03 | bron: FoodPro Network

ALMERE - Vinden uw smaakonderzoeken plaats in een speciale testruimte en wanneer? Laat u bewust meten in de customer journey? Op welk moment vinden uw smaakonderzoeken eigenlijk plaats?

Als we u nu vragen wat u vier dagen geleden heeft gegeten, dan is dat wel even nadenken. Bovendien is de kans groot dat u dit niet meer correct weet. En er achteraf een onvolledig en inmiddels gekleurd oordeel over zou geven. Daarom vragen wij vaak namens onze opdrachtgevers niet achteraf - bijvoorbeeld online of schriftelijk - naar hun mening… maar juist exact op het belevingsmoment.

√ De daadwerkelijke beleving en directe meting is doorslaggevend. Stelt u de vraag te laat, dan is de mening afgevlakt door de tijd en ook nog eens beïnvloed door allerlei factoren.

Oog-in-oog met uw consument

F2F® is de formule van Mobiel Centre Marktonderzoek waarmee u op het perfecte meetmoment kunt peilen. De rechtstreekse face-to-face benadering bepaalt ook nog eens gerichte score op uw focusgroep - echte klanten, bezoekers of passanten.

De ervaring leert ook dat de data sneller voorhanden is en onze opdrachtgevers dus adequaat kunnen schakelen op basis van de resultaten. Er behoeft immers geen reminder te worden uitgevoerd. Bij ons kunt u rekenen op goedgetrainde interviewers die tussen de 75 en 125 completes per dag realiseren. Waarvan de gegevens onmiddellijk in dashboards gepresenteerd kunnen staan.

√ Wist u dat de kostprijs van een F2F® KTO onderzoek zeer concurrerend is in vergelijking met een paperbased of online KTO? Zeker als we kijken naar de kostprijs per complete. 

Vindt u bias en sociale wenselijkheid in antwoorden door de inzet van een interviewer een probleem? Dit lossen we op door inzet van TASI met de garantie dat de interviewer wel iedere klant aanspreekt. Hiermee geeft u tegelijkertijd het signaal dat u moeite doet om naar de consument te luisteren.

Wilt u meer weten over de F2F® mogelijkheden voor uw onderzoek? Klik HIER voor een beter beeld van de consument.

F2F® en Fair Data

Ieder dag staan onze teams in contact met het publiek om vragen te stellen. Uit Europees onderzoek (Euro Barometer 2011) blijkt dat 70 procent van alle Europeanen zich zorgen maakt over misbruik van hun persoonsgegevens. Als lid van de MOA, en daarmee voldoen wij de aan strenge kwaliteitseisen op het gebied van de omgang met persoonsgegevens, mag Mobiel Centre Marktonderzoek het Fair Data keurmerk voeren. Daarmee maken we zichtbaar dat data en privacy bij ons in vertrouwde handen is.

√ Wij bieden garantie en transparantie, voor onze klanten en voor uw consumenten.

In de wereld van marktonderzoek ontstaat steeds meer het besef dat voor een betrouwbaar beeld van de consument de meting moet plaatsvinden op het moment van beleving. Bij ons kunt u daar altijd voor terecht, Mobiel Centre Marktonderzoek is één van de sterkste partners voor face-to-face onderzoek in Nederland.

Iedere vorm van smaak-, product- of conceptonderzoek in food en retail is bij ons mogelijk. En betaalbaar. In het kanaal, thuis, online, in consumentenpanels, op Test Centres, tijdens beurzen en evenementen, bij het confrontatie, aankoop-, gebruiks- of reflectiemoment.

Maak ook gebruik van onze onderscheidende F2F® expertise. U heeft met onze teams meer dan 30 jaar ervaring en innovatie in huis.

√ Onze tests zijn altijd 100% gericht en exclusief voor u.

√ U kunt ook pilots en second opinions aanvragen.

√ Klik HIER voor ons vorige artikel i.s.m. Foodpro Network.

Wij zijn aangesloten bij:

ESOMAR • MarktOnderzoekAssociatie • Research Keurmerkgroep

Floriade Business Club • PvKO (Platform voor Klantgericht Ondernemen)

ISO 9001:2008 • ISO 20252 • ISO 26362

Mobiel Centre Marktonderzoek werkt o.a. in opdracht van:

FOOD

o.a. Coca-Cola, Remia, FrieslandCampina, Smilde Foods, Vezet, Nestlé, Intertaste, Van der Meulen, A-ware Bouter Cheese, Banketgroep, Sara Lee, Heineken, Struik, Johma, Continental Candy Industries, Hellema Hallum en Jacobs Douwe Egberts Professional.

RETAIL

o.a. Albert Heijn, HEMA, NS Retail, Etos, MAKRO, Sligro, Schiphol Group, Die 2 Brüder en Jumbo.

www.mobielcentre.nl



Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan middels het deelnameformulier


Laatste nieuws
22 jan Kassaloze supermarkt Amazon nu ook open voor publiek
22 jan Coca-Cola wil voor elke verkochte fles een gerecyclede fles in de markt zetten
22 jan Colruyt controleert vleesleveranciers ook zelf
22 jan Ook Shanghai test supermarkt zonder werknemers (video)
22 jan 30 januari: Allergenenbeheersing met VITAL
19 jan Lidl schroeft zijn Amerikaanse ambities wat terug
19 jan Bonden en Unilever komen tot akkoord loonsverhoging in nieuwe cao
19 jan Gates en Branson investeren in laboratorium vlees
19 jan 25 januari: BRC Global Standard-Food Safety
18 jan Groeitempo van Carrefour zwakt af
18 jan 'Grote voedingsproducenten nog ondermaats in duurzaam inkopen'. Unilever, Ahold, Danone, Coca-Cola en Ferrero presteren wel goed
18 jan Hak zet suikerreductie in appelmoes voort
18 jan Workshop: Social Media in de voedingsindustrie
17 jan RIKILT krijgt er belangrijke Europese taak voor voedselveiligheid bij
17 jan NestlĂ© verkoopt Amerikaanse snoeptak aan Nutella-maker Ferrero
Poll
Binnen 10 jaar is de kassaloze supermarkt de standaard
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie