Albert Heijn Product Pitch 2019 van start
31 jan 2019 10:31
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
ZAANDAM - Ook in 2019 organiseert Albert Heijn de Product Pitch. De Product Pitch is een jaarlijks initiatief om jong ondernemerschap te stimuleren en vernieuwende producten te ontdekken.
Food start-ups dingen in deze wedstrijd mee naar een plek in het schap van Albert Heijn, komen in contact met een interessant netwerk en kunnen ervaringen delen met andere ambitieuze startups.
Op 4 april vindt de AH Product Pitchdag plaats bestaande uit een Morning Market in de ochtend een een pitchmoment in de middag.
Bron: Albert Heijn
Laatste nieuws
-
26 jun Cursus Voedselwetgeving
-
26 jun Europese Commissie gaat onderzoek doen naar overname Kellanova door Mars
-
26 jun Vion werkt aan verbetering positie flexwerkers
-
26 jun Carrefour betaalt klanten om te koken
-
26 jun ABN AMRO: 'CSRD zal bedrijven in de voedingsindustrie tot actie dwingen'
-
25 jun Staking bij distributiecentra Albert Heijn heeft geen gevolgen voor bevoorrading
-
25 jun ING verwacht hogere prijzen en veel faillissementen in horeca
-
25 jun McCain wil voor 350 miljoen euro investeren in Franse fabrieken
-
25 jun F&B Visierapport | Digitale en duurzame transformatie
-
24 jun La Lorraine investeert 100 miljoen euro in Amerikaanse fabriek
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan