Albert Heijn start 'scherpste acties ooit' in België
05 feb 2019 08:29
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
ZAANDAM - Albert Heijn start in België een groot prijsoffensief. Na de melkstunt van vorige week komt Albert Heijn deze week met de actie '1+2 gratis'.
“De scherpste acties ooit in Vlaanderen”, aldus de cover van de nieuwe Bonusfolder van Albert Heijn. De 1+2 gratis actie geldt onder andere voor broodjes, wijnen, paprika's, koeken, McCain diepvriesfriet en Nivea douchecrème.
Met deze acties gaat Albert Heijn verder dan ooit. In België stond 'AH' al bekend om zijn 1+1 promoties. De meeste concurrenten zijn Albert Heijn inmiddels gevolgd, waardoor er een ware prijzenoorlog heerst op de Belgische markt.
Laatste nieuws
-
26 jun Cursus Voedselwetgeving
-
26 jun Europese Commissie gaat onderzoek doen naar overname Kellanova door Mars
-
26 jun Vion werkt aan verbetering positie flexwerkers
-
26 jun Carrefour betaalt klanten om te koken
-
26 jun ABN AMRO: 'CSRD zal bedrijven in de voedingsindustrie tot actie dwingen'
-
25 jun Staking bij distributiecentra Albert Heijn heeft geen gevolgen voor bevoorrading
-
25 jun ING verwacht hogere prijzen en veel faillissementen in horeca
-
25 jun McCain wil voor 350 miljoen euro investeren in Franse fabrieken
-
25 jun F&B Visierapport | Digitale en duurzame transformatie
-
24 jun La Lorraine investeert 100 miljoen euro in Amerikaanse fabriek
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan