Recordomzet voor Royal Swinkels Family Brewers
bron: FoodPro Network
LIESHOUT - Royal Swinkels Family Brewers heeft in 2018 voor het vierde jaar op rij een recordomzet geboekt. Dat is met name te danken aan de alcoholvrije dranken en merken zoals La Trappe en Rodenbach. Voor Bavaria was de thuismarkt "wederom uitdagend", aldus de brouwer woensdag.
De netto-omzet steeg met 8,2 procent en bedroeg 713,1 miljoen euro. Het bedrijfsresultaat steeg met ruim 23 procent van 41,1 miljoen euro in 2017 naar 53,8 miljoen euro in 2018.
In 2018 veranderde het bedrijf de naam van Bavaria naar Royal Swinkels Family Brewers, wat volgens het bedrijf beter past bij de huidige werkzaamheden. De brouwer, die dit jaar driehonderd jaar bestaat, voert inmiddels 26 drankmerken. Daarvan verkocht het in 2018 in totaal acht miljoen hectoliter bier en 856.000 hectoliter frisdrank.
Foto: Bavaria
Laatste nieuws
-
12 dec McCain gaat frietfabriek in Brazilië uitbreiden
-
12 dec Farm Frites bouwt een nieuwe fabriek in Australië
-
12 dec Ontwikkeling van duurzame verpakkingen voor levensmiddelen
-
12 dec Hoger opgeleiden kiezen het vaakst voor vegetarische maaltijden
-
12 dec Ben je als foodbedrijf klaar voor de digitale transformatie?
-
11 dec Omzet Leonidas neemt toe
-
11 dec ING: Arbeidsmarktkrapte zet voedingssector aan tot investeringen in robots
-
11 dec Lutosa verdubbelt productie met investering van 225 miljoen euro
-
11 dec Kumasi opent fabriek in Ivoorkust voor cacaosap
-
11 dec Fabrikanten gaan hergebruik koffiecapsules stimuleren
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan