CEO Michiel Muller: 'Picnic gaat enorm uitbreiden in Duitsland'
29 apr 2019 08:29
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
AMERSFOORT - Topman Michiel Muller van Picnic heeft in een interview met De Ondernemer gezegd dat de online supermarkt "enorm gaat uitbreiden in Duitsland".
In Duitsland is Picnic momenteel vanuit vier hubs actief in tien steden. "We hebben gezien dat de snelste hub in Mönchengladbach sneller groeit dan de snelste hub in Nederland. Er ligt een gigantische markt in Duitsland." Aldus Muller.
De groei van Picnic verrast ook Muller. "We hebben een behoorlijk ambitieus plan neergelegd toen we startten, maar als je een nieuwe supermarkt gaat bouwen en ook de hele infrastructuur zelf bouwt, dan is dat natuurlijk al behoorlijk ambitieus. Het succes is wel een stuk groter dan we hadden gedacht."
Muller verwacht dat Picnic in 2020 winstgevend kan zijn.
Laatste nieuws
-
26 jun Cursus Voedselwetgeving
-
26 jun Europese Commissie gaat onderzoek doen naar overname Kellanova door Mars
-
26 jun Vion werkt aan verbetering positie flexwerkers
-
26 jun Carrefour betaalt klanten om te koken
-
26 jun ABN AMRO: 'CSRD zal bedrijven in de voedingsindustrie tot actie dwingen'
-
25 jun Staking bij distributiecentra Albert Heijn heeft geen gevolgen voor bevoorrading
-
25 jun ING verwacht hogere prijzen en veel faillissementen in horeca
-
25 jun McCain wil voor 350 miljoen euro investeren in Franse fabrieken
-
25 jun F&B Visierapport | Digitale en duurzame transformatie
-
24 jun La Lorraine investeert 100 miljoen euro in Amerikaanse fabriek
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan