'Picnic verdubbelde vorig jaar omzet'
16 dec 2019 06:07
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
AMERSFOORT - Online supermarkt Picnic heeft in 2018 zijn omzet ruim verdubbeld. Dit schrijft het FD op basis van het jaarverslag van Picnic. Ook het verlies van Picnic liep verder terug.
Het in 2015 opgerichte Picnic zag de omzet vorig jaar van 44,4 miljoen euro naar 117 miljoen euro stijgen. Het nettoverlies daalde daarbij van 41,4 miljoen naar 36,7 miljoen.
In maart werd Picnic nog uitgeroepen tot het snelst groeiende bedrijf van Nederland. Picnic heeft flink geïnvesteerd de afgelopen tijd, aldus het FD. Zo investeerde Picnic vorig jaar 14 miljoen euro in de kleine witte, elektrische bezorgauto's waar het bedrijf bekend om staat. Daarnaast is Picnic inmiddels ook actief in Duitsland.
Laatste nieuws
-
27 jun Sterke toename in productie en verkoop van tonijn onder MSC-label
-
27 jun Food & Beverage ERP-oplossingen vergelijken en je bedrijf voorbereiden op een implementatie
-
26 jun Cursus Voedselwetgeving
-
26 jun Europese Commissie gaat onderzoek doen naar overname Kellanova door Mars
-
26 jun Vion werkt aan verbetering positie flexwerkers
-
26 jun Carrefour betaalt klanten om te koken
-
26 jun ABN AMRO: 'CSRD zal bedrijven in de voedingsindustrie tot actie dwingen'
-
25 jun Staking bij distributiecentra Albert Heijn heeft geen gevolgen voor bevoorrading
-
25 jun ING verwacht hogere prijzen en veel faillissementen in horeca
-
25 jun McCain wil voor 350 miljoen euro investeren in Franse fabrieken
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan