Webinar Aptean & Microsoft: De impact van technologie op operationele efficiëntie en financiële veerkracht in de foodindustrie

bron: FoodPro Network
ETTEN-LEUR - Wat zijn kostenbesparende maatregelen? Waar zijn efficiëntieverbeteringen mogelijk? Waar kun je risico’s beperken en waar kun je kansen benutten om groei te stimuleren? Dit zijn kritieke business vragen die ontstaan als gevolg van de huidige externe marktdruk en economische onzekerheden waar voedings- en drankenbedrijven mee te maken hebben. Bedrijven zoeken daarom naar manieren om dat te compenseren met interne efficiëntie en financiële veerkracht.
We gaan uitgebreid en specifiek in op deze vragen:
- Hoe je operationele voordelen en flexibiliteit kunt behalen door modernisering van je bedrijfsprocessen
- De mogelijkheden die het Microsoft platform biedt om risico’s te beperken, kosten te besparen en kansen te benutten
- Wat nieuwe technieken, zoals AI, kunnen betekenen voor productiebedrijven in de F&B sector
Met het Microsoft Dynamics 365 cloud platform als basis heeft ieder bedrijf realtime beschikking tot informatie in een veilige en altijd up-to-date omgeving. Food & Beverage functionaliteit zorgt daarnaast dat voedsel- en drankenbedrijven specifieke processen kunnen stroomlijnen om onder andere kosten te besparen en afval te verminderen door efficiëntie op de werkvloer.
Hoe zorg je voor een toekomstbestendig bedrijf, zelfs als de markt uitdagend is? Ontdek het tijdens het webinar op 8 juni om 10.00 uur. Inschrijven kan hier.
Bron: Aptean - partner FoodPro Network
Laatste nieuws
-
22 okt Vleesconsumptie daalt iets
-
22 okt Matr Foods trekt 20 miljoen euro extra kapitaal aan
-
22 okt Westfalia Fruit geeft samenwerking met AgroSustain een vervolg
-
22 okt Colruyt Group oogst 75 ton Belgische mosselen
-
22 okt Voedingsindustrie groeit flink in 2025
-
22 okt Whitepaper: Duurzaam waterbeleid in de voedingsindustrie
-
22 okt De kracht van kort cyclische aansturing van de productie
-
21 okt AH en Jumbo gaan rechtstreeks verkopen via social media
-
21 okt Coca-Cola verkoopt meer
-
21 okt Albert Heijn lanceert snelverkoop nu ook in België
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan