Thuisbezorgd.nl vergroot inzet voor duurzame verpakkingen tijdens UEFA-finales deze zomer
![](/img/news/015615.jpg)
02 jun 2023 13:43
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
EINDHOVEN - Tijdens de UEFA-finales zal Thuisbezorgd voor het eerst exclusief duurzame voedselverpakkingen gebruiken. Om het gebruik van wegwerp plastic verpakkingen te verminderen, werkt het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, Just Eat Takeaway.com, samen met UEFA, PepsiCo en Heineken aan dit initiatief voor milieuvriendelijke verpakkingen.
Laatste nieuws
-
26 jul Mosa Meat hield eerste proeverij voor gekweekt rundvlees
-
26 jul Ekoplaza gaat samenwerken met chipsproducent FZ Organic Food
-
26 jul McDonald’s wil concurrentie aangaan met Starbucks
-
26 jul Download het e-book: Back to the core in food
-
26 jul IDC-perspectief: hoe Amalthea AI inzet om de opbrengsten en winstgevendheid te verbeteren
-
25 jul Nestlé boekt iets meer omzet
-
25 jul Omzet Unilever stijgt met 4,1 procent
-
25 jul Amerikaanse start-up maakt kweekzuivel met CO2 als hoofdingrediënt
-
25 jul Oatly verbetert brutomarge
-
25 jul FrieslandCampina blijft last houden van een dalende melkaanvoer
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan