Just Eat Takeaway verlengt partnership met UEFA
![](https://www.foodpro-network.nl/storage/news/496/conversions/Just-Eat-Takeaway-verlengt-partnership-met-UEFA-main.jpg)
bron: FoodPro Network
Just Eat Takeaway verlengt haar partnership met de UEFA Champions League, UEFA Europa League en UEFA Europa Conference League tot 2027, waarmee het totale aantal UEFA-competities dat het bedrijf ondersteunt op 11 komt. Het contract met alle vrouwencompetities omvat vijf competities.
Met de sponsorverlenging blijft Thuisbezorgd.nl één van de meest prominente sponsors van de grootste toernooien in het Europese voetbal, met sponsorrechten voor de UEFA Super Cup, UEFA Futsal Champions League en UEFA Youth League die zijn opgenomen in de driejarige overeenkomst.
In de samenwerking staat de ambitie om een prettige 'match day' ervaring te creëren centraal, door de opwinding van eten en voetbal samen te brengen, ondersteund door promoties en initiatieven die de betrokkenheid stimuleren. Op UEFA wedstrijddagen tijdens het seizoen 2022-23 verkocht Just Eat Takeaway.com genoeg pizza's om een gemiddeld sportstadion 200 keer te vullen.
Het vernieuwde contract blijft de naamsbekendheid van Thuisbezorgd.nl vergroten, van de LED-borden tijdens de wedstrijd langs het veld en de achtergrondborden voor media-interviews tot exclusieve activeringsmogelijkheden. Ook zijn uitzendsponsoring voor de UEFA Champions League en premium merk exposure tijdens de wedstrijden in de UEFA Europa League en UEFA Europa Conference League inbegrepen.
"We zijn ontzettend enthousiast om onze dynamische samenwerking met Just Eat Takeaway.com voort te zetten als de officiële partner voor het bezorgen van maaltijden tijdens de UEFA clubcompetities voor mannen. Hierdoor kunnen fans nog meer genieten van de match day door hun lievelingsmaaltijden te laten bezorgen door Just Eat Takeaway, zodat ze geen seconde van de actie hoeven te missen. We gaan ook door met gezamenlijke initiatieven ter ondersteuning van de missie van de UEFA om onze evenementen en wedstrijden duurzamer en milieuvriendelijker te maken", aldus Guy-Laurent Epstein, marketing directeur van UEFA.
"Voetbal en bezorging van eten passen perfect bij elkaar. We zijn erg trots op onze samenwerking met UEFA, omdat het ons een unieke kans biedt om in contact te komen met voetbalfans die hun favoriete eten rechtstreeks op onze lokale platforms kunnen bestellen, terwijl ze kijken naar de wedstrijden van hun favoriete teams tijdens de belangrijkste Europese voetbaltoernooien. De samenwerking blijft fantastische resultaten opleveren voor ons merk en zorgt voor zichtbaarheid, herkenning en een positieve perceptie van Just Eat Takeaway.com in onze markten wereldwijd", aldus Susan O'Brien VP Brand bij Just Eat Takeaway.com
Meer over
Laatste nieuws
-
26 jul Mosa Meat hield eerste proeverij voor gekweekt rundvlees
-
26 jul Ekoplaza gaat samenwerken met chipsproducent FZ Organic Food
-
26 jul McDonald’s wil concurrentie aangaan met Starbucks
-
26 jul Download het e-book: Back to the core in food
-
26 jul IDC-perspectief: hoe Amalthea AI inzet om de opbrengsten en winstgevendheid te verbeteren
-
25 jul Nestlé boekt iets meer omzet
-
25 jul Omzet Unilever stijgt met 4,1 procent
-
25 jul Amerikaanse start-up maakt kweekzuivel met CO2 als hoofdingrediënt
-
25 jul Oatly verbetert brutomarge
-
25 jul FrieslandCampina blijft last houden van een dalende melkaanvoer
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan