Lidl lanceert nieuwe prijscampagne
26 feb 2024 07:25
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
Lidl lanceert een nieuwe prijscampagne: Lidl Deals. Lidl belooft sommige producten vanaf vandaag stevig in prijs te verlagen.
Lidl heeft een nieuwe marketingstrategie met als slogan ‘Nu nóg meer Lidl voor je geld’. De producten zullen te herkennen zijn aan een gele prijssticker.
Naast de prijscampagne volgt later dit voorjaar ook een bredere merkcampagne, die Lidl weer meer als prijsvechter op de kaart moet zetten.
De campagne wordt landelijk uitgerold op onder andere tv, radio, online en op de winkelvloer. Opvallend: behalve visueel, heeft het reclamebureau ook nog een nummer toegevoegd. Samen met Tom Tukker is een Nederlandse versie van het nummer Thrift shop gemaakt.
Meer over
Laatste nieuws
-
17 mei PepsiCo investeert meer dan 200 miljoen euro in chipsfabriek in Veurne
-
17 mei Fonterra overweegt activiteiten in consumentenproducten te verkopen
-
17 mei Voedingsspeciaalzaken verkopen meer producten
-
17 mei Haribo en Lidl bereiken akkoord
-
17 mei Crisp introduceert een blikje biodiversiteit
-
17 mei ING: 'Druk op aanbod grondstoffen tempert productie voedingsindustrie'
-
17 mei GFSI erkende standaarden: enkele voor- en nadelen
-
17 mei Hoe ERP-oplossingen helpen bij het aanpakken van de grootste uitdagingen in de vleesindustrie
-
17 mei Volautomatisch wegen, etiketteren en verpakken (video)
-
16 mei Albert Heijn investeert in de toekomst van de eigen varkensketen en verbetert dierenwelzijn
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan