Bavaria wil met zweetbanden 'Hoofd-Sponsor' worden
13 jun 2024 07:35
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
Bavaria wil naar aanleiding van de zweetband van Memphis Depay de "'Hoofd-Sponsor' van de twaalfde man" worden. Het biermerk start binnenkort een campagne, waarbij het inhaakt op de veelbesproken witte band van de spits van Oranje.
De bierbrouwer is van plan om speciale Bavaria-zweetbanden te verdelen onder zijn volgers. Zij kunnen de band winnen door zelf een foto te uploaden waarbij ze digitaal de hoofdband uitproberen.
Bron: ANP
Laatste nieuws
-
22 okt Europees Parlement eens met 2,7 miljoen voor ontslagen Match-Smatch medewerkers
-
22 okt Lidl Plus app krijgt zelfscanfunctie
-
22 okt ING: Arbeidsmarktkrapte zet voedingssector aan tot investeringen in robots
-
22 okt Staking bij AB InBev in Hoegaarden
-
22 okt Amazon test nieuw winkelconcept
-
22 okt Digitalisering voor MKB’ers in de voedingsindustrie
-
22 okt 6 tactieken om kosten te besparen met voedselproductie software
-
21 okt FNV kondigt alsnog actie aan bij dsm-firmenich
-
21 okt Meer omzet Vion, volume daalt
-
21 okt JAB Holding neemt het belang van Mondelez International in JDE Peet’s over
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan