Upfield gaat verder als Flora Food Group

bron: FoodPro Network
De producent van plantaardige spreads, margarines en andere zuivelalternatieven Upfield, het bedrijf achter merken zoals Becel en Blue Band, heeft zijn naam gewijzigd in Flora Food Group. De naamswijziging gaat onmiddellijk in op het Nederlandse bedrijfsniveau, met een gefaseerde aanpak op de wereldwijde markten van Flora Food Group in de komende maanden.
Flora Food Group wil producten leveren die betaalbaarder en duurzamer zijn dan zuivel. Het bedrijf wil inspelen op vier wereldwijde ontwikkelingen. Het bedrijf voorziet bevolkingsgroei, een groeiende vraag naar alternatieven voor zuivel, zorgen over dierenwelzijn en aanscherping van de milieuregelgeving. Met productie van plantaardige alternatieven voor boter en kaas en via smeersels, crèmes en plantaardige vloeistoffen wil het bedrijf daar een antwoord op bieden.
Laatste nieuws
-
25 jun ING verwacht hogere prijzen en veel faillissementen in horeca
-
25 jun McCain wil voor 350 miljoen euro investeren in Franse fabrieken
-
25 jun F&B Visierapport | Digitale en duurzame transformatie
-
24 jun La Lorraine investeert 100 miljoen euro in Amerikaanse fabriek
-
24 jun Picnic en Flink vallen onder supermarkt cao
-
24 jun Cosun tekent intentieverklaring voor groene overheidssteun
-
24 jun Overwin receptuitdagingen van lab tot productie
-
24 jun Eten in Hong Kong
-
24 jun 3D-voedselprinter kan ruim 50.000 verschillende voedselvarianten leveren
-
23 jun Voedingsomzet van supermarkten komt voor circa 40% uit snacks
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan