Danone wil het aantal wereldwijde partnerschappen verdubbelen

bron: FoodPro Network
Danone wil het aantal wereldwijde partnerschappen verdubbelen om innovatie in de hele keten te stimuleren. Een jaar na de lancering van het programma Partner for growth heeft Danone 19 nieuwe strategische overeenkomsten en 8 gezamenlijke bedrijfsontwikkelingsplannen ondertekend.
De strategie van Danone is gericht op het uitbreiden en versterken van de relaties die kunnen bijdragen aan innovaties. Daartoe worden samenwerkingen aangegaan met start-ups, maar ook met grote bedrijven en academische instellingen. De ambitie is om het aantal ondertekende partnerschappen de komende twee jaar te verdubbelen.
De tot dusver ondertekende partnerschappen hebben betrekking op gebruik van ingrediënten, verpakkingen, productie, landbouw en indirecte leveranciers.
Laatste nieuws
-
23 mei Elite schaalt de productie van snacks op
-
23 mei Mastermedia en Spizarnia willen delen van hun activiteiten samenvoegen
-
23 mei Danone wil het aantal wereldwijde partnerschappen verdubbelen
-
23 mei Sawari Fresh levert biologische gember van Nederlandse bodem
-
23 mei TraceGains accelerates European expansion with six new appointments to meet demand
-
22 mei Jumbo niet verplicht weer alle Heineken-bier in te kopen
-
22 mei Walmart schrapt 1.500 banen
-
22 mei Groei boodschappenbezorging vlakt verder af
-
22 mei Biologische landbouw opnieuw gegroeid
-
22 mei Frites Atelier wil Europa veroveren via franchising
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan