Danone wil het aantal wereldwijde partnerschappen verdubbelen
bron: FoodPro Network
Danone wil het aantal wereldwijde partnerschappen verdubbelen om innovatie in de hele keten te stimuleren. Een jaar na de lancering van het programma Partner for growth heeft Danone 19 nieuwe strategische overeenkomsten en 8 gezamenlijke bedrijfsontwikkelingsplannen ondertekend.
De strategie van Danone is gericht op het uitbreiden en versterken van de relaties die kunnen bijdragen aan innovaties. Daartoe worden samenwerkingen aangegaan met start-ups, maar ook met grote bedrijven en academische instellingen. De ambitie is om het aantal ondertekende partnerschappen de komende twee jaar te verdubbelen.
De tot dusver ondertekende partnerschappen hebben betrekking op gebruik van ingrediënten, verpakkingen, productie, landbouw en indirecte leveranciers.
Laatste nieuws
-
03 okt Hessing neemt 50% belang in Heeren Groenten & Fruit
-
03 okt SVO vakopleiding food en Threewise lanceren de Vakschool van de Toekomst
-
03 okt Boerschappen verwacht 49% groei
-
03 okt Jumbo opent twaalfde Jumbo Foodmarkt in Scheveningen
-
03 okt Hapklare innovatie: AI hervormt de voedingsindustrie
-
03 okt Hoe maakt technologie een duurzaam verschil in de voedingsmiddelen- en drankensector?
-
03 okt Stappenplan Ketenborging
-
02 okt PepsiCo neemt Siete Foods over
-
02 okt Vezet bouwt een nieuwe productielocatie in Warmenhuizen
-
02 okt Coca-Cola Europacific Partners wil enkele Duitse vestigingen sluiten
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan