Remia wordt Koninklijke Remia

Remia heeft het predicaat Koninklijk gekregen van Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander. Algemeen directeur Karel de Rooij en business controller René van Straalen namen het certificaat in ontvangst.

Het predicaat werd aan het bedrijf, dat dit jaar honderd jaar bestaat, uitgereikt door commissaris van de Koning van de provincie Utrecht, Hans Oosters, en burgemeester van de gemeente Zeist, Joyce Langenacker. De Rooij reageert met enorme trots op de toekenning: “Deze onderscheiding is een bekroning voor iedereen in het bedrijf en een officiële erkenning van ondernemerschap, innovativiteit en maatschappelijke betrokkenheid.”

Om in aanmerking te komen voor het predicaat Koninklijk moet een bedrijf minsten honderd jaar bestaan en een onberispelijke reputatie hebben en toonaangevend in zijn in de sector. Remia mag vanaf nu de titel Koninklijke Remia C.V. voeren en de Koninklijke Kroon gebruiken in haar communicatie, logo’s en verpakkingen.

Laatste nieuws