Etikettendrukkerij Noord-Nederland partner FoodPro Network
bron: foodpro
HOOGEVEEN - Etikettendrukkerij Noord-Nederland is partner geworden van FoodPro Network. Hierbij een korte introductie door Etikettendrukkerij Noord-Nederland zelf:
Hier vertellen bedrijven altijd wie ze zijn en wat ze doen. Maar die riedeltjes kent u inmiddels wel. Laten wij als Etikettendrukkerij Noord-Nederland daarom eens vertellen wie we niet zijn.
Wij zijn geen logge organisatie met vastgeroeste structuren, stroperige communicatie en lange levertijden. Bij ons geen tientallen medewerkers verspreid over verschillende afdelingen in een veel te groot pand. Wij zijn zelfs niet 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Nee – wij gaan voor 28 uur per dag, 8 dagen per week.
Gewoon Drents
Wat wij ook niet doen, is ergens omheen draaien. Geen wollig taalgebruik of vage prijsopgaven. Noem ons nuchter, no-nonsense, of beter: gewoon Drents. En natúúrlijk zijn we geen grijze muizen – daar zorgen onze drie flexo drukpersen wel voor: acht kleuren, dat is méér dan full colour.
Nu u weet wie wij niet zijn, bent u wellicht ook benieuwd wie ú voor ons niet bent. U bent bij ons geen nummertje. Geen opdracht te midden van een grote papierstapel die nog doorgespit moet worden. Ook bent u niet snel tevreden – net als wij.
Gecertificeerd
Niet voor niets zijn wij BRC-IOP-gecertificeerd en hebben wij de hoogste beoordeling (A) ontvangen in de BRC Global Standard for Packaging and Packaging Materials. Want als het gaat om kwaliteit en veiligheid gaan wij voor niets minder dan de top. En dat tegen een uitdagende prijs.
Een aantal klanten van Etikettendrukkerij Noord-Nederland in de voedingsindustrie: Zwanenberg Food Group, Koelewijn Oostmaat B.V. en Frijling Banket.
Meer informatie?
Etikettendrukkerij Noord-Nederland
Siemensstraat 97903 AX Hoogeveen
Tel. +31 (0)528-233891
Fax. +31 (0)528-233895www.ednn.nl
info@ednn.nl
KVK: 04072536
BTW: NL839.53.455.B01
Laatste nieuws
-
17 mei PepsiCo investeert meer dan 200 miljoen euro in chipsfabriek in Veurne
-
17 mei Fonterra overweegt activiteiten in consumentenproducten te verkopen
-
17 mei Voedingsspeciaalzaken verkopen meer producten
-
17 mei Haribo en Lidl bereiken akkoord
-
17 mei Crisp introduceert een blikje biodiversiteit
-
17 mei ING: 'Druk op aanbod grondstoffen tempert productie voedingsindustrie'
-
17 mei GFSI erkende standaarden: enkele voor- en nadelen
-
17 mei Hoe ERP-oplossingen helpen bij het aanpakken van de grootste uitdagingen in de vleesindustrie
-
17 mei Volautomatisch wegen, etiketteren en verpakken (video)
-
16 mei Albert Heijn investeert in de toekomst van de eigen varkensketen en verbetert dierenwelzijn
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan