Smaaktesten in optima forma

23-03 08:01 | bron: FoodPro Network

ALMERE - Uw vraag, score, waardering of product-adaptatie: onze tests zijn altijd 100% gericht en exclusief voor u. Uw onderzoek maakt geen deel uit van verzamelonderzoek of combinaties die de tests beïnvloeden. Bij ons is ieder onderzoek uniek.

De teams van Mobiel Centre Marktonderzoek verzorgen uiteenlopende sensorische onderzoeken. Als u specifieke (smaak)tests zoekt, bieden wij u de toonaangevende en betaalbare oplossingen.

Fruittest, landelijke meting

Onlangs hebben wij een smaakonderzoek afgerond m.b.t. vers aangeleverd fruit, in verschillende varianten. Hierbij was een landelijke spreiding van het onderzoek van belang om de consumentenvoorkeuren beter in beeld te brengen. Ook bijzonder was dat er goed werd gekeken naar de impact van versheid, houdbaarheid, wanneer geplukt, wanneer geconsumeerd etc. Deze aspecten zijn allemaal opgenomen in het grote smaakonderzoek, elk effect op het product is in meting genomen. Voor optimale inzichten.

Saustest, dubbelblind

Ook hebben we een exclusieve, dubbelblinde saustest uitgevoerd. Ook onder sensorische supervisie en aan de hand van een strikt design. Dit is cruciaal om harde productclaims te kunnen staven. Voor dit smaakonderzoek dat ons is toevertrouwd, hebben wij extra aandacht voor protocollen ingebouwd in de gehele onderzoeksketen. Daarbij verliep de distributie, uitzet, afname en verwerking van de tests geheel  gesloten en kreeg het hele proces een eigen encryptie.

Sojasmaak, in de doelgroep gemeten

Zojuist is er door ons team een smaaktest verzorgd onder een expliciete doelgroep. Maar liefst 120 gebruikers van een sojaproduct zijn uit ons smaakpanel geselecteerd om op afspraak deel te nemen aan een strikt gemonitorde test in het Smaakcentrum op ons hoofdkantoor in Almere. Ook onze tests in het smaakcentrum vinden altijd onder dezelfde, 100% gecontroleerde omstandigheden plaats. Van de ontvangst tot onderzoeksrouting, maar ook licht, omgevingsomstandigheden en uniforme, afgeschermde onderzoeksplaatsen.

√ Klik hier voor het artikel ‘Uw klant, uw onderzoek, uw resultaat’.

Proeven of een pilot proberen?

Iedere vorm van onderzoek-op-maat is bij ons mogelijk. En betaalbaar. In het kanaal, thuis, online, in consumentenpanels, op Test Centres of in ons Smaakcentrum, tijdens beurzen en evenementen, bij het confrontatie, aankoop-, gebruiks- of reflectiemoment.

√ U beschikt bij ons over landelijke spreiding (uniek), exclusiviteit, beslissende face-to-face benadering, testmethoden, rapportages en analyses.

√ U kunt bij ons ook terecht voor second opinions.

√ Klik hier voor ons artikel over onderzoekskwaliteit.

Wij zijn lid van ESOMAR, de MarktOnderzoekAssociatie en de Research Keurmerkgroep en zijn ISO-genormeerd 9001:2008 | 20252 | 26362.

Mobiel Centre Marktonderzoek werkt o.a. in opdracht van:

FOOD

o.a. Coca-Cola, Remia, FrieslandCampina, Smilde Foods, Vezet, Nestlé, Intertaste, Van der Meulen, A-ware Bouter Cheese, Banketgroep, Sara Lee, Heineken, Struik, Johma, Continental Candy Industries en Hellema Hallum.

RETAIL

o.a. Albert Heijn, HEMA, NS Retail, Etos, MAKRO, Sligro, Schiphol Group, Die 2 Brüder en Jumbo.

www.mobielcentre.nl



Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan middels het deelnameformulier


Laatste nieuws
22 jan Kassaloze supermarkt Amazon nu ook open voor publiek
22 jan Coca-Cola wil voor elke verkochte fles een gerecyclede fles in de markt zetten
22 jan Colruyt controleert vleesleveranciers ook zelf
22 jan Ook Shanghai test supermarkt zonder werknemers (video)
22 jan 30 januari: Allergenenbeheersing met VITAL
19 jan Lidl schroeft zijn Amerikaanse ambities wat terug
19 jan Bonden en Unilever komen tot akkoord loonsverhoging in nieuwe cao
19 jan Gates en Branson investeren in laboratorium vlees
19 jan 25 januari: BRC Global Standard-Food Safety
18 jan Groeitempo van Carrefour zwakt af
18 jan 'Grote voedingsproducenten nog ondermaats in duurzaam inkopen'. Unilever, Ahold, Danone, Coca-Cola en Ferrero presteren wel goed
18 jan Hak zet suikerreductie in appelmoes voort
18 jan Workshop: Social Media in de voedingsindustrie
17 jan RIKILT krijgt er belangrijke Europese taak voor voedselveiligheid bij
17 jan NestlĂ© verkoopt Amerikaanse snoeptak aan Nutella-maker Ferrero
Poll
Binnen 10 jaar is de kassaloze supermarkt de standaard
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie