Smaaktesten in optima forma

23-03 08:01 | bron: FoodPro Network

ALMERE - Uw vraag, score, waardering of product-adaptatie: onze tests zijn altijd 100% gericht en exclusief voor u. Uw onderzoek maakt geen deel uit van verzamelonderzoek of combinaties die de tests beïnvloeden. Bij ons is ieder onderzoek uniek.

De teams van Mobiel Centre Marktonderzoek verzorgen uiteenlopende sensorische onderzoeken. Als u specifieke (smaak)tests zoekt, bieden wij u de toonaangevende en betaalbare oplossingen.

Fruittest, landelijke meting

Onlangs hebben wij een smaakonderzoek afgerond m.b.t. vers aangeleverd fruit, in verschillende varianten. Hierbij was een landelijke spreiding van het onderzoek van belang om de consumentenvoorkeuren beter in beeld te brengen. Ook bijzonder was dat er goed werd gekeken naar de impact van versheid, houdbaarheid, wanneer geplukt, wanneer geconsumeerd etc. Deze aspecten zijn allemaal opgenomen in het grote smaakonderzoek, elk effect op het product is in meting genomen. Voor optimale inzichten.

Saustest, dubbelblind

Ook hebben we een exclusieve, dubbelblinde saustest uitgevoerd. Ook onder sensorische supervisie en aan de hand van een strikt design. Dit is cruciaal om harde productclaims te kunnen staven. Voor dit smaakonderzoek dat ons is toevertrouwd, hebben wij extra aandacht voor protocollen ingebouwd in de gehele onderzoeksketen. Daarbij verliep de distributie, uitzet, afname en verwerking van de tests geheel  gesloten en kreeg het hele proces een eigen encryptie.

Sojasmaak, in de doelgroep gemeten

Zojuist is er door ons team een smaaktest verzorgd onder een expliciete doelgroep. Maar liefst 120 gebruikers van een sojaproduct zijn uit ons smaakpanel geselecteerd om op afspraak deel te nemen aan een strikt gemonitorde test in het Smaakcentrum op ons hoofdkantoor in Almere. Ook onze tests in het smaakcentrum vinden altijd onder dezelfde, 100% gecontroleerde omstandigheden plaats. Van de ontvangst tot onderzoeksrouting, maar ook licht, omgevingsomstandigheden en uniforme, afgeschermde onderzoeksplaatsen.

√ Klik hier voor het artikel ‘Uw klant, uw onderzoek, uw resultaat’.

Proeven of een pilot proberen?

Iedere vorm van onderzoek-op-maat is bij ons mogelijk. En betaalbaar. In het kanaal, thuis, online, in consumentenpanels, op Test Centres of in ons Smaakcentrum, tijdens beurzen en evenementen, bij het confrontatie, aankoop-, gebruiks- of reflectiemoment.

√ U beschikt bij ons over landelijke spreiding (uniek), exclusiviteit, beslissende face-to-face benadering, testmethoden, rapportages en analyses.

√ U kunt bij ons ook terecht voor second opinions.

√ Klik hier voor ons artikel over onderzoekskwaliteit.

Wij zijn lid van ESOMAR, de MarktOnderzoekAssociatie en de Research Keurmerkgroep en zijn ISO-genormeerd 9001:2008 | 20252 | 26362.

Mobiel Centre Marktonderzoek werkt o.a. in opdracht van:

FOOD

o.a. Coca-Cola, Remia, FrieslandCampina, Smilde Foods, Vezet, Nestlé, Intertaste, Van der Meulen, A-ware Bouter Cheese, Banketgroep, Sara Lee, Heineken, Struik, Johma, Continental Candy Industries en Hellema Hallum.

RETAIL

o.a. Albert Heijn, HEMA, NS Retail, Etos, MAKRO, Sligro, Schiphol Group, Die 2 Brüder en Jumbo.

www.mobielcentre.nl





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
21 jan Gemuteerd voedsel kan via Canada toch naar Nederland
21 jan Geen EU-onderzoek naar fraude Nederlandse pulsvisserij
21 jan Vleeskennis compleet: terug naar de basis
21 jan Foodfotografie op locatie bij de klant
21 jan Leer de geheimen van healthy food design
18 jan Mercadona, ondanks jaren negentig website, online de grootste supermarkt van Spanje
18 jan Mondelez maakt al zijn verpakkingen recyclebaar
18 jan Moederbedrijf Thuisbezorgd ziet omzet in 2018 flink stijgen
18 jan Zoutmonitor: vooral minder zout in industriebrood
18 jan Bied op duizenden machines voor de voedings- en drankenindustrie
18 jan Zero Waste Food Shop weegschalen (video)
17 jan Elke 15 uur een nieuwe vestiging van Starbucks in China
17 jan Lamb Weston / Meijer boekt vooruitgang in duurzaamheidsstrategie
17 jan Twee op de vijf Nederlanders zijn in 2018 minder vlees gaan eten
17 jan McDonald's verliest alleenrecht op merknaam Big Mac
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie
uw banner hier?