Smaaktesten in optima forma
bron: FoodPro Network
ALMERE - Uw vraag, score, waardering of product-adaptatie: onze tests zijn altijd 100% gericht en exclusief voor u. Uw onderzoek maakt geen deel uit van verzamelonderzoek of combinaties die de tests beïnvloeden. Bij ons is ieder onderzoek uniek.
De teams van Mobiel Centre Marktonderzoek verzorgen uiteenlopende sensorische onderzoeken. Als u specifieke (smaak)tests zoekt, bieden wij u de toonaangevende en betaalbare oplossingen.
Fruittest, landelijke meting
Onlangs hebben wij een smaakonderzoek afgerond m.b.t. vers aangeleverd fruit, in verschillende varianten. Hierbij was een landelijke spreiding van het onderzoek van belang om de consumentenvoorkeuren beter in beeld te brengen. Ook bijzonder was dat er goed werd gekeken naar de impact van versheid, houdbaarheid, wanneer geplukt, wanneer geconsumeerd etc. Deze aspecten zijn allemaal opgenomen in het grote smaakonderzoek, elk effect op het product is in meting genomen. Voor optimale inzichten.
Saustest, dubbelblind
Ook hebben we een exclusieve, dubbelblinde saustest uitgevoerd. Ook onder sensorische supervisie en aan de hand van een strikt design. Dit is cruciaal om harde productclaims te kunnen staven. Voor dit smaakonderzoek dat ons is toevertrouwd, hebben wij extra aandacht voor protocollen ingebouwd in de gehele onderzoeksketen. Daarbij verliep de distributie, uitzet, afname en verwerking van de tests geheel gesloten en kreeg het hele proces een eigen encryptie.
Sojasmaak, in de doelgroep gemeten
Zojuist is er door ons team een smaaktest verzorgd onder een expliciete doelgroep. Maar liefst 120 gebruikers van een sojaproduct zijn uit ons smaakpanel geselecteerd om op afspraak deel te nemen aan een strikt gemonitorde test in het Smaakcentrum op ons hoofdkantoor in Almere. Ook onze tests in het smaakcentrum vinden altijd onder dezelfde, 100% gecontroleerde omstandigheden plaats. Van de ontvangst tot onderzoeksrouting, maar ook licht, omgevingsomstandigheden en uniforme, afgeschermde onderzoeksplaatsen.
√ Klik hier voor het artikel ‘Uw klant, uw onderzoek, uw resultaat’.
Proeven of een pilot proberen?
Iedere vorm van onderzoek-op-maat is bij ons mogelijk. En betaalbaar. In het kanaal, thuis, online, in consumentenpanels, op Test Centres of in ons Smaakcentrum, tijdens beurzen en evenementen, bij het confrontatie, aankoop-, gebruiks- of reflectiemoment.
√ U beschikt bij ons over landelijke spreiding (uniek), exclusiviteit, beslissende face-to-face benadering, testmethoden, rapportages en analyses.
√ U kunt bij ons ook terecht voor second opinions.
√ Klik hier voor ons artikel over onderzoekskwaliteit.
Wij zijn lid van ESOMAR, de MarktOnderzoekAssociatie en de Research Keurmerkgroep en zijn ISO-genormeerd 9001:2008 | 20252 | 26362.
Mobiel Centre Marktonderzoek werkt o.a. in opdracht van:
FOOD
o.a. Coca-Cola, Remia, FrieslandCampina, Smilde Foods, Vezet, Nestlé, Intertaste, Van der Meulen, A-ware Bouter Cheese, Banketgroep, Sara Lee, Heineken, Struik, Johma, Continental Candy Industries en Hellema Hallum.
RETAIL
o.a. Albert Heijn, HEMA, NS Retail, Etos, MAKRO, Sligro, Schiphol Group, Die 2 Brüder en Jumbo.
Laatste nieuws
-
19 apr Activistische aandeelhouders eisen gezonde voeding van Nestlé
-
19 apr Colruyt krijgt goedkeuring voor overname 54 Match- en Smatch-winkels
-
19 apr Cacaoboeren gaan in Brussel protesteren tegen lage prijzen
-
19 apr Starbucks opent elke drie dagen nieuwe vestiging in India
-
18 apr Greenyard neemt ijsjesfabrikant Crème de la Crème over
-
18 apr Worst uit het lab valt in de smaak bij eerste proeverij in Europa
-
18 apr Meer omzet bij Sligro
-
18 apr Kraft lanceert de Creamy Sauces-lijn
-
18 apr Waardevolle voedingsingrediënten uit koffieprut
-
18 apr Hoe bereik ik de voedingsindustrie?
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan