Smaaktesten in optima forma

23-03 08:01 | bron: FoodPro Network

ALMERE - Uw vraag, score, waardering of product-adaptatie: onze tests zijn altijd 100% gericht en exclusief voor u. Uw onderzoek maakt geen deel uit van verzamelonderzoek of combinaties die de tests beïnvloeden. Bij ons is ieder onderzoek uniek.

De teams van Mobiel Centre Marktonderzoek verzorgen uiteenlopende sensorische onderzoeken. Als u specifieke (smaak)tests zoekt, bieden wij u de toonaangevende en betaalbare oplossingen.

Fruittest, landelijke meting

Onlangs hebben wij een smaakonderzoek afgerond m.b.t. vers aangeleverd fruit, in verschillende varianten. Hierbij was een landelijke spreiding van het onderzoek van belang om de consumentenvoorkeuren beter in beeld te brengen. Ook bijzonder was dat er goed werd gekeken naar de impact van versheid, houdbaarheid, wanneer geplukt, wanneer geconsumeerd etc. Deze aspecten zijn allemaal opgenomen in het grote smaakonderzoek, elk effect op het product is in meting genomen. Voor optimale inzichten.

Saustest, dubbelblind

Ook hebben we een exclusieve, dubbelblinde saustest uitgevoerd. Ook onder sensorische supervisie en aan de hand van een strikt design. Dit is cruciaal om harde productclaims te kunnen staven. Voor dit smaakonderzoek dat ons is toevertrouwd, hebben wij extra aandacht voor protocollen ingebouwd in de gehele onderzoeksketen. Daarbij verliep de distributie, uitzet, afname en verwerking van de tests geheel  gesloten en kreeg het hele proces een eigen encryptie.

Sojasmaak, in de doelgroep gemeten

Zojuist is er door ons team een smaaktest verzorgd onder een expliciete doelgroep. Maar liefst 120 gebruikers van een sojaproduct zijn uit ons smaakpanel geselecteerd om op afspraak deel te nemen aan een strikt gemonitorde test in het Smaakcentrum op ons hoofdkantoor in Almere. Ook onze tests in het smaakcentrum vinden altijd onder dezelfde, 100% gecontroleerde omstandigheden plaats. Van de ontvangst tot onderzoeksrouting, maar ook licht, omgevingsomstandigheden en uniforme, afgeschermde onderzoeksplaatsen.

√ Klik hier voor het artikel ‘Uw klant, uw onderzoek, uw resultaat’.

Proeven of een pilot proberen?

Iedere vorm van onderzoek-op-maat is bij ons mogelijk. En betaalbaar. In het kanaal, thuis, online, in consumentenpanels, op Test Centres of in ons Smaakcentrum, tijdens beurzen en evenementen, bij het confrontatie, aankoop-, gebruiks- of reflectiemoment.

√ U beschikt bij ons over landelijke spreiding (uniek), exclusiviteit, beslissende face-to-face benadering, testmethoden, rapportages en analyses.

√ U kunt bij ons ook terecht voor second opinions.

√ Klik hier voor ons artikel over onderzoekskwaliteit.

Wij zijn lid van ESOMAR, de MarktOnderzoekAssociatie en de Research Keurmerkgroep en zijn ISO-genormeerd 9001:2008 | 20252 | 26362.

Mobiel Centre Marktonderzoek werkt o.a. in opdracht van:

FOOD

o.a. Coca-Cola, Remia, FrieslandCampina, Smilde Foods, Vezet, Nestlé, Intertaste, Van der Meulen, A-ware Bouter Cheese, Banketgroep, Sara Lee, Heineken, Struik, Johma, Continental Candy Industries en Hellema Hallum.

RETAIL

o.a. Albert Heijn, HEMA, NS Retail, Etos, MAKRO, Sligro, Schiphol Group, Die 2 Brüder en Jumbo.

www.mobielcentre.nl





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan middels het deelnameformulier


Laatste nieuws
18 okt Hak zet suikerreductie in appelmoes voort
18 okt Ondernemer Marcel Boekhoorn neemt HEMA over
18 okt Unilever noteert minder omzet in onrustig derde kwartaal
18 okt Tekort aan technici in voedingsindustrie
18 okt Niet de bitcoin, maar supermarkten in trek bij beleggers
18 okt Industrial Auctions organiseert veilingen in 6 verschillende landen in oktober
18 okt Hoe overleeft u een onaangekondigde audit? 5 praktische tips voor continue voedselveiligheid
17 okt Mercadona, ondanks jaren negentig website, online de grootste supermarkt van Spanje
17 okt Danone verkoopt minder babyvoeding
17 okt Unilever wil in gesprek met aandeelhouders
17 okt Belgische voedingsindustrie blijft suikers en vetten reduceren
17 okt Colruyt: duurzame quinoa voeding van de toekomst
17 okt Scherpere EU voedselcontroles: zijn dit voldoende maatregelen?
17 okt Industry 4.0 en Digitize Packaging door velen bekeken tijdens Empack Brussel 2018 (video)
16 okt NestlĂ© test gepersonaliseerde voeding op basis van Instagramfoto's
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie