In-home marktonderzoek op het moment van beleven

05-09 08:03 | bron: FoodPro Network

ALMERE - Hoe wordt uw merk beoordeeld en gewaardeerd op het daadwerkelijke gebruiksmoment?  Voor correcte en volledige insights op de smaak, een product of een concept zijn in veel gevallen thuistesten een waardevol instrument. 

HOMEPLACEMENTS

De keuze voor de locatie van onderzoek met consumenten(panels) hangt vooral af van de onderzoeksvraag, praktische overwegingen zoals de beschikbaarheid van testproducten en borging van de uitvoering. Altijd geldt dat de respondenten rustig en geconcentreerd moeten kunnen werken. Hiervoor zetten wij onze goed geoutilleerde eigen Test Centres in. Soms is het wenselijk nog dichter ‘bij de consument’ te komen, zelfs thuis. 

De consumenten gebruiken voor een dergelijk in-home use onderzoek bijvoorbeeld de te testen zoutjes op een avond tijdens de soapserie of voetbalwedstrijd. Het voordeel is dat de producten dan in een natuurlijke situatie worden waargenomen, gebruikt en beoordeeld. Op het daadwerkelijke gebruiksmoment.

Wij kunnen homeplacements uitzetten met een spreiding over het land. En de gegevens van deze homeplacements zijn op verschillende manieren voor u te verzamelen. Wij hebben alle datacollectie instrumenten in eigen huis en kunnen de beste methode of een mix van methoden voor u toepassen.

Binnenkort start Mobiel Centre Marktonderzoek verschillende homeplacements waarvoor steeds specifieke doelgroepen door ons worden samengesteld. Voor diverse thuisonderzoeken gebruiken de consumenten de producten gedurende een langere periode.

Dankzij ons logistieke centrum in Almere kunnen we de homeplacements van A tot Z efficiënt uitvoeren. Van het ompakken tot vervoeren. De onderzoeksresultaten worden dagelijks verwerkt en frequent gerapporteerd in dashboards.

KWALITEIT IS ALTIJD MEETBAAR

Voor elke thuistest - maar ook voor onderzoek via consumentenpanels, tijdens publieksevenementen, out-of-home en in winkels of filialen - is de kwaliteit van het marktonderzoek essentieel. Deze zomer vond bij Mobiel Centre Marktonderzoek de uitgebreide ISO-audit door de Stichting Toetsingsbureau KCC plaats. Twee KCC auditoren hebben met ons kwaliteitshandboek in de hand alle processen steekproefsgewijs en nauwgezet gecontroleerd. Daarop is onze ISO 20252 en ISO 26362 wederom voor drie jaar verlengd. Het bewijs van onze kwaliteitspropositie als specialist in de uitvoering van veldwerk voor toonaangevend marktonderzoek.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van homeplacements? Maak dan een afspraak om persoonlijk kennis te maken met ons team. Wij hebben ook veel ervaring in het zorgvuldig uitvoeren van gecompliceerde thuistesten en brengen u graag in contact met referenten.

Iedere vorm van onderzoek-op-maat is bij ons mogelijk. Landelijk gespreid, dubbelblind, in expliciete groepen, telefonisch, online, met tablets, face-to-face of met SELF-i® zelfinterviewing. U kunt meer informatie genereren én kosten besparen op uw onderzoek. Op uw locatie(s), in onze test centres of bijvoorbeeld in-home bij uw klant.

Maak ook gebruik van onze onderscheidende F2F® expertise. U heeft met onze teams meer dan 30 jaar ervaring en innovatie in huis.

√ Onze tests zijn altijd 100% gericht en exclusief voor u.

√ U kunt ook pilots en second opinions aanvragen.

√ Klik HIER voor ons vorige artikel i.s.m. Foodpro Network.

Wij zijn aangesloten bij: 

ESOMAR • MarktOnderzoekAssociatie • Research Keurmerkgroep

Floriade Business Club • PvKO (Platform voor Klantgericht Ondernemen)

ISO 9001:2008 • ISO 20252 • ISO 26362

Mobiel Centre Marktonderzoek werkt o.a. in opdracht van:

FOOD

o.a. Coca-Cola, Remia, FrieslandCampina, Smilde Foods, Vezet, Nestlé, Intertaste, Van der Meulen, A-ware Bouter Cheese, Banketgroep, Sara Lee, Heineken, Struik, Johma, Continental Candy Industries, Hellema Hallum en Jacobs Douwe Egberts Professional.

RETAIL

o.a. Albert Heijn, HEMA, NS Retail, Etos, MAKRO, Sligro, Schiphol Group, Die 2 Brüder en Jumbo.

www.mobielcentre.nl



Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan middels het deelnameformulier


Laatste nieuws
24 jan De drive-in supermarkt van Amazon (video)
24 jan Boodschappen doen in de Algarve
24 jan Espera vermindert productiestilstand met preventieve service en onderhoud
24 jan 7 februari: International Featured Standards – Food
23 jan Supermarktconcern Carrefour schrapt 2.400 banen
23 jan Consumentenbond: 'Merendeel van supermarkt-erwtensoep bevat veel zout'
23 jan Verbranding fipronilmest kippenboeren loopt vertraging op
23 jan Albert Heijn richt etnisch schap opnieuw in
23 jan Unilever: 'Out-of-stock' jaagt 40 procent klanten weg
23 jan 15 februari 2018: Safe Quality Food (SQF)
22 jan Kassaloze supermarkt Amazon nu ook open voor publiek
22 jan Coca-Cola wil voor elke verkochte fles een gerecyclede fles in de markt zetten
22 jan Colruyt controleert vleesleveranciers ook zelf
22 jan Ook Shanghai test supermarkt zonder werknemers (video)
22 jan 30 januari: Allergenenbeheersing met VITAL
Poll
Binnen 10 jaar is de kassaloze supermarkt de standaard
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie