Nieuw: Retail onderzoek van Validators & Mobiel Centre

ALMERE – Hoe verovert u het schap? Wat verbetert de aantrekkingskracht van uw product? Via welke route voelen shoppers zich thuis in de winkel? Welke mogelijkheden zijn er voor herhaalaankopen? Biedt uw merk de beleving waar de consument naar op zoek is?

Deze vragen blijven bij veel bedrijven onbeantwoord. Om concreet antwoord en advies te geven op deze vragen, slaan Validators en Mobiel Centre Marktonderzoek de handen ineen. 

Met ons drietraps model ziet u waar de pijnpunten liggen en hoe groot de omvang van het probleem is, waarbij impliciet onderzoek helpt om het probleem op te lossen.

Vraagstukken

In ons retail onderzoek zijn er zes vooraf gedefinieerde probleemgebieden. Opvallendheid, prijsperceptie, voorkeuren, herkenbaarheid, communicatie-claims en receptuur.

In drie stappen resultaat

Het nieuwe model biedt u razendsnel de insights. Eerst wordt het onbewuste gedrag van de consument geobserveerd aan de hand van intercept interviews in de fysieke omgeving (N = 150). Na analyse van de data wordt er met impliciete techniek gekeken naar de omvang van het probleem en de mogelijke oplossingen. Ideaal voor onder andere:

- (re)packaging / design

- schapposities

- pull & push factoren

- satisfiers

- merkbeleving

Mobiel Centre Marktonderzoek en Validators brengen het beste onderzoek samen en zijn sparring partners vanaf 2015. Een slimme combinatie van high tech (tools en innovatie) en high traffic (aantallen en schaal) die voor ongekende mogelijkheden staat.

• Wat ervaart uw consument precies? Door te meten op het exacte moment van beleving kan Mobiel Centre Marktonderzoek de antwoorden geven. Bijvoorbeeld aan de hand van face-to-face uitgevoerde instore onderzoeken.

• Validators doet onderzoek naar het onbewuste consumentengedrag. In winkels laten wij veel beslissingen over aan ons onderbewuste, daarom is het essentieel expliciete impliciete meetmethoden te gebruiken voor onderzoek.

Proeven of een pilot proberen?

Wilt u meer weten over de beste onderzoeksmogelijkheden? Van smaak, productvarianten, (om)verpakking, kleuren, displays, schapformule, reis- en verblijfservaring tot winkelbeleving, billboard, commercial, site, banners en apps?

Iedere vorm van onderzoek-op-maat is bij ons mogelijk. En betaalbaar. In het kanaal, thuis, online, in consumentenpanels, op Test Centres, tijdens beurzen en evenementen, bij het confrontatie, aankoop-, gebruiks- of reflectiemoment. Neem contact op met ons.

- Klik HIER voor ons vorige artikel i.s.m. Foodpro Network.

Wij zijn aangesloten bij:

ESOMAR • MarktOnderzoekAssociatie • Research Keurmerkgroep

Floriade Business Club • PvKO (Platform voor Klantgericht Ondernemen)

ISO 9001:2008 • ISO 20252 • ISO 26362

Mobiel Centre Marktonderzoek werkt o.a. in opdracht van:

FOOD

o.a. Coca-Cola, Remia, FrieslandCampina, Smilde Foods, Vezet, Nestlé, Intertaste, Van der Meulen, A-ware Bouter Cheese, Banketgroep, Sara Lee, Heineken, Struik, Johma, Continental Candy Industries, Hellema Hallum en Jacobs Douwe Egberts Professional.

RETAIL

o.a. Albert Heijn, HEMA, NS Retail, Etos, MAKRO, Sligro, Schiphol Group, Die 2 Brüder en Jumbo.

www.mobielcentre.nl





Laatste nieuws