Klantgericht onderzoeken voor ‘Satisfiers’

26-09 08:03 | bron: FoodPro Network

ALMERE – Klantgericht groeien is klantgericht onderzoeken… Samen met Mobiel Centre Marktonderzoek: Nederlands beste, grootste en onafhankelijke veldwerkbureau. Waarom? Wij weten echt wat uw klant beweegt.

Wat biedt onze aanpak?

Aan de hand van ons onderzoek kunnen bedrijven en organisaties zich verbeteren, versterken en groeien. Wij brengen continu innovatie en bouwen verder in marktonderzoek - fysiek, online en social. Om uw klant, bezoeker of passant te doorgronden. Dit doen wij samen met onze opdrachtgevers - zoals Schiphol, overheid en retail en FMCG merken - met onze sparring partners en onze eigen afdeling R&D.

Klantervaring is doorslaggevend

Mobiel Centre blijft nieuwe mogelijkheden introduceren: ook uw organisatie kan een voorsprong nemen aan de hand van unieke inzichten. Wij onderzoeken voor u wat de consument precies ervaart in de customer journey. Door te meten op het exacte moment van beleving.

Bij ons kunt u exclusief en betaalbaar ieder soort marktonderzoek laten uitvoeren. Groot of klein. Ad-hoc of continu. Uw vraag wordt beantwoord. Onze teams staan klaar. Altijd en overal. In winkelstraten, bij events, kassa’s en service balies, wachtrijen, overstap- of ophaalpunten.

Daarnaast heeft Mobiel Centre Marktonderzoek landelijk gespreide Test Centres voor o.a. smaak- en producttesten met grotere groepen respondenten. Steeds onder exact dezelfde (bereidings)omstandigheden.

Wat de klant denkt

Een beter beeld van de Nederlandse consument: er zijn door het hele land verschillen in smaak en voorkeur! Daarom testen wij altijd op drie (of meer) locaties. Wij doen dit onder consumenten die wij voor u benaderen. Met (sensorisch) geschoolde medewerkers, die volledig onder supervisie staan.

√ U kunt kiezen voor onze Test Centres, die hiervoor speciaal zijn ingericht. Of, wij houden de onderzoeken in het Smaakcentrum op ons hoofdkantoor in Almere.

√ Ieder onderzoek is van A tot Z gecontroleerd. En op iedere locatie zijn de condities volledig uniform. Dat geldt voor alle faciliteiten, de bereiding, productpresentatie en de benadering van het publiek. Van de ontvangst tot onderzoeksrouting, maar ook licht, omgevingsomstandigheden en identieke, afgeschermde onderzoeksplaatsen.

• Uw onderzoek altijd op 3 eigen locaties, of meer

• Snel, volledig gecontroleerd en budget-wise

• Optimale spreiding voor dezelfde prijs als onderzoek op 1 locatie

klik hier voor de presentatie Test Centres

Proeven of een pilot proberen?

Iedere vorm van onderzoek-op-maat is bij ons mogelijk en budget-wise. In het kanaal, thuis, online, in consumentenpanels, op Test Centres of in ons Smaakcentrum, tijdens beurzen en evenementen, bij het confrontatie, aankoop-, gebruiks- of reflectiemoment.

√ Klik HIER voor ons vorige artikel i.s.m. Foodpro Network.

Wij zijn aangesloten bij:

ESOMAR • MarktOnderzoekAssociatie • Research Keurmerkgroep

Floriade Business Club • PvKO (Platform voor Klantgericht Ondernemen)

ISO 9001:2008 • ISO 20252 • ISO 26362

Mobiel Centre Marktonderzoek werkt o.a. in opdracht van:

FOOD

o.a. Coca-Cola, Remia, FrieslandCampina, Smilde Foods, Vezet, Nestlé, Intertaste, Van der Meulen, A-ware Bouter Cheese, Banketgroep, Sara Lee, Heineken, Struik, Johma, Continental Candy Industries, Hellema Hallum en Jacobs Douwe Egberts Professional.

RETAIL

o.a. Albert Heijn, HEMA, NS Retail, Etos, MAKRO, Sligro, Schiphol Group, Die 2 Brüder en Jumbo.

www.mobielcentre.nl





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan middels het deelnameformulier


Laatste nieuws
20 jul Carrefour komt met personal shopper en levering binnen 1,5 uur
20 jul Nestlé snoeit verder in suiker, vet en zout
20 jul Deliveroo gaat samenwerken met sterrenchefs en test restaurantconcept
20 jul Als food merk overleven in Mexico
20 jul Expertisecentrum voor het Slagersambacht
20 jul 27 september: Allergenenbeheersing met VITAL
19 jul Kellogg's vermindert zout- en suikergehalte van ontbijtgranen
19 jul Omzet Unilever groeit minder hard dan verwacht
19 jul Greenyard: ‘We zetten alle mogelijke stappen om de listeriabesmetting op te lossen’
19 jul Biologische landbouw in Nederland neemt toe
19 jul Nederlandse bedrijven gebruiken vaker duurzame cacao
19 jul Nieuwe Europese wetgeving voor etikettering producten
19 jul Voedingsgiganten willen etikettering op basis van kleurcode en portiegrootte
19 jul 5 september: BRC Global Standard-Food Safety
18 jul FrieslandCampina eerste associate member Medical Nutrition International
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie