Klantgericht onderzoeken voor ‘Satisfiers’

26-09 08:03 | bron: FoodPro Network

ALMERE – Klantgericht groeien is klantgericht onderzoeken… Samen met Mobiel Centre Marktonderzoek: Nederlands beste, grootste en onafhankelijke veldwerkbureau. Waarom? Wij weten echt wat uw klant beweegt.

Wat biedt onze aanpak?

Aan de hand van ons onderzoek kunnen bedrijven en organisaties zich verbeteren, versterken en groeien. Wij brengen continu innovatie en bouwen verder in marktonderzoek - fysiek, online en social. Om uw klant, bezoeker of passant te doorgronden. Dit doen wij samen met onze opdrachtgevers - zoals Schiphol, overheid en retail en FMCG merken - met onze sparring partners en onze eigen afdeling R&D.

Klantervaring is doorslaggevend

Mobiel Centre blijft nieuwe mogelijkheden introduceren: ook uw organisatie kan een voorsprong nemen aan de hand van unieke inzichten. Wij onderzoeken voor u wat de consument precies ervaart in de customer journey. Door te meten op het exacte moment van beleving.

Bij ons kunt u exclusief en betaalbaar ieder soort marktonderzoek laten uitvoeren. Groot of klein. Ad-hoc of continu. Uw vraag wordt beantwoord. Onze teams staan klaar. Altijd en overal. In winkelstraten, bij events, kassa’s en service balies, wachtrijen, overstap- of ophaalpunten.

Daarnaast heeft Mobiel Centre Marktonderzoek landelijk gespreide Test Centres voor o.a. smaak- en producttesten met grotere groepen respondenten. Steeds onder exact dezelfde (bereidings)omstandigheden.

Wat de klant denkt

Een beter beeld van de Nederlandse consument: er zijn door het hele land verschillen in smaak en voorkeur! Daarom testen wij altijd op drie (of meer) locaties. Wij doen dit onder consumenten die wij voor u benaderen. Met (sensorisch) geschoolde medewerkers, die volledig onder supervisie staan.

√ U kunt kiezen voor onze Test Centres, die hiervoor speciaal zijn ingericht. Of, wij houden de onderzoeken in het Smaakcentrum op ons hoofdkantoor in Almere.

√ Ieder onderzoek is van A tot Z gecontroleerd. En op iedere locatie zijn de condities volledig uniform. Dat geldt voor alle faciliteiten, de bereiding, productpresentatie en de benadering van het publiek. Van de ontvangst tot onderzoeksrouting, maar ook licht, omgevingsomstandigheden en identieke, afgeschermde onderzoeksplaatsen.

• Uw onderzoek altijd op 3 eigen locaties, of meer

• Snel, volledig gecontroleerd en budget-wise

• Optimale spreiding voor dezelfde prijs als onderzoek op 1 locatie

klik hier voor de presentatie Test Centres

Proeven of een pilot proberen?

Iedere vorm van onderzoek-op-maat is bij ons mogelijk en budget-wise. In het kanaal, thuis, online, in consumentenpanels, op Test Centres of in ons Smaakcentrum, tijdens beurzen en evenementen, bij het confrontatie, aankoop-, gebruiks- of reflectiemoment.

√ Klik HIER voor ons vorige artikel i.s.m. Foodpro Network.

Wij zijn aangesloten bij:

ESOMAR • MarktOnderzoekAssociatie • Research Keurmerkgroep

Floriade Business Club • PvKO (Platform voor Klantgericht Ondernemen)

ISO 9001:2008 • ISO 20252 • ISO 26362

Mobiel Centre Marktonderzoek werkt o.a. in opdracht van:

FOOD

o.a. Coca-Cola, Remia, FrieslandCampina, Smilde Foods, Vezet, Nestlé, Intertaste, Van der Meulen, A-ware Bouter Cheese, Banketgroep, Sara Lee, Heineken, Struik, Johma, Continental Candy Industries, Hellema Hallum en Jacobs Douwe Egberts Professional.

RETAIL

o.a. Albert Heijn, HEMA, NS Retail, Etos, MAKRO, Sligro, Schiphol Group, Die 2 Brüder en Jumbo.

www.mobielcentre.nl



Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan middels het deelnameformulier


Laatste nieuws
22 jan Kassaloze supermarkt Amazon nu ook open voor publiek
22 jan Coca-Cola wil voor elke verkochte fles een gerecyclede fles in de markt zetten
22 jan Colruyt controleert vleesleveranciers ook zelf
22 jan Ook Shanghai test supermarkt zonder werknemers (video)
22 jan 30 januari: Allergenenbeheersing met VITAL
19 jan Lidl schroeft zijn Amerikaanse ambities wat terug
19 jan Bonden en Unilever komen tot akkoord loonsverhoging in nieuwe cao
19 jan Gates en Branson investeren in laboratorium vlees
19 jan 25 januari: BRC Global Standard-Food Safety
18 jan Groeitempo van Carrefour zwakt af
18 jan 'Grote voedingsproducenten nog ondermaats in duurzaam inkopen'. Unilever, Ahold, Danone, Coca-Cola en Ferrero presteren wel goed
18 jan Hak zet suikerreductie in appelmoes voort
18 jan Workshop: Social Media in de voedingsindustrie
17 jan RIKILT krijgt er belangrijke Europese taak voor voedselveiligheid bij
17 jan Nestlé verkoopt Amerikaanse snoeptak aan Nutella-maker Ferrero
Poll
Binnen 10 jaar is de kassaloze supermarkt de standaard
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie