Hoe een ERP voor voedselproductie de 6 belangrijkste stappen in de productie van producten vergemakkelijkt
bron: FoodPro Network
ETTEN-LEUR - Het proces van digitale transformatie kan het best worden omschreven als een reis, aangezien er verschillende stappen moeten worden doorlopen voordat een organisatie kan zeggen dat zij echt is gemoderniseerd voor het hedendaagse bedrijfslandschap. Het is toepasselijk dat voedsel- en drankbedrijven, waarvoor digitale transformatie een dringende noodzaak is, tijdens hun dagelijkse werkzaamheden ook een soort reis maken, aangezien zij het pad van de productie van "boer tot bord" volgen.
Uw bedrijf wordt sterk gestimuleerd om in elke fase van de toeleveringsketen optimaal te presteren om ervoor te zorgen dat uw eindproducten voldoen aan de steeds hogere eisen van consumenten en regelgevende overheidsinstanties. Dat is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan, want de productieprocessen van voedingsmiddelen en dranken zijn zeer gespecialiseerd en genuanceerd, en vereisen het juiste evenwicht van prioriteiten om uw doelstellingen inzake kwaliteit, efficiëntie en winstgevendheid te bereiken.
Daarom is het een slimme zet om te onderzoeken hoe doelgerichte, sectorspecifieke technologie uw inspanningen kan ondersteunen. De softwareoplossingen voor voedings- en drankbedrijven hebben de laatste jaren een lange weg afgelegd, met enterprise resource planning (ERP) systemen in de voorhoede van deze ontwikkeling dankzij het feit dat de beste onder hen specifieke functies bieden voor elke productiefase.
Maar wat zijn die functies precies, en hoe komen ze uw bedrijf ten goede en leiden ze tot betere resultaten? Laten we de details eens nader bekijken met deze wandeling door de stappen van de voedsel- en drankenproductie. Wij zullen vooral benadrukken hoe een ERP voor voedselproductie de resultaten kan verbeteren en ervoor kan zorgen dat u zowel uw interne doelstellingen als de verwachtingen van kritische klanten, kritische kopers en strenge handhavingsinstanties haalt - en hopelijk overtreft.
Lees meer op de website van Aptean
Bron: Aptean - partner FoodPro Network
Laatste nieuws
-
17 mei PepsiCo investeert meer dan 200 miljoen euro in chipsfabriek in Veurne
-
17 mei Fonterra overweegt activiteiten in consumentenproducten te verkopen
-
17 mei Voedingsspeciaalzaken verkopen meer producten
-
17 mei Haribo en Lidl bereiken akkoord
-
17 mei Crisp introduceert een blikje biodiversiteit
-
17 mei ING: 'Druk op aanbod grondstoffen tempert productie voedingsindustrie'
-
17 mei GFSI erkende standaarden: enkele voor- en nadelen
-
17 mei Hoe ERP-oplossingen helpen bij het aanpakken van de grootste uitdagingen in de vleesindustrie
-
17 mei Volautomatisch wegen, etiketteren en verpakken (video)
-
16 mei Albert Heijn investeert in de toekomst van de eigen varkensketen en verbetert dierenwelzijn
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan