Campina slaat handen ineen met Jimmy Loves Food
bron: FoodPro Network
AMERSFOORT - Campina gaat samenwerken met het Amersfoortse bedrijf Jimmy Loves Food, een zakelijk bestelplatform dat lokale en duurzame producten op de fiets aan horeca levert. Dit gebeurt emissievrij en binnen 24 uur in Amersfoort en Amsterdam. De biologische producten uit het Campina assortiment zijn voor vanaf nu te bestellen via een app.
Horecaondernemers kunnen het volledige assortiment aan biologische producten van Campina bestellen. Onder Campina Biologisch vallen alle zuivelproducten - zoals (half)volle melk en yoghurt - die van melk van een biologisch gecertificeerde melkveehouderij komen. Bovendien zijn alle verpakkingen van Campina Biologisch klimaatneutraal. De samenwerking met Jimmy Loves Food sluit goed aan bij deze duurzame focus.
Bertine Hidding, Brand Director Campina: "Door de samenwerking met Jimmy Loves Food kunnen we horecaondernemers op een makkelijke, snelle en duurzame manier voorzien van onze producten. Ook is het heel leuk en bijzonder dat we deze samenwerking aangaan met een bedrijf dat ook uit Amersfoort komt. We hopen van toegevoegde waarde te zijn voor onze regio en in de loop der tijd steeds meer regio's te kunnen bedienen."
Lokale producten per fiets geleverd
Het zakelijke bestelplatform Jimmy Loves Food bezorgt sinds vorig jaar lokale en duurzame producten aan horecaondernemers in de regio's Amersfoort en Amsterdam. De verschillende bestellingen worden zoveel mogelijk samengevoegd en emissievrij bezorgd. In principe per elektrische fiets, en soms met een elektrisch busje. Het bestellen van de producten gaat gemakkelijk via de app inONE, waarin alle leveranciers gebundeld staan.
Laatste nieuws
-
25 apr Duitse vleesconsumptie nam in 2023 met 0,8% af
-
25 apr Unilever verkoopt meer producten
-
25 apr HelloFresh groeit met bezorging kant- en klaarmaaltijden
-
25 apr Dirk gaat personeel voorzien van bodycams
-
25 apr A-merken Nestlé blijven last houden van zuinige consument
-
25 apr EU verbiedt ongezonde aroma's voor rookworst en barbecuesaus
-
25 apr E.Leclerc marktleider en prijsleider in Frankrijk
-
25 apr Aviko werkt aan frietketen zonder CO2-uitstoot in 2030
-
25 apr Legionella-onderzoek: het belang van risicoanalyse en watermonsters
-
25 apr Nieuwe uitdaging binnen Odin voor directeur Theo Boon
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan