Campina slaat handen ineen met Jimmy Loves Food

22-06 06:59 | bron: FoodPro Network

AMERSFOORT - Campina gaat samenwerken met het Amersfoortse bedrijf Jimmy Loves Food, een zakelijk bestelplatform dat lokale en duurzame producten op de fiets aan horeca levert. Dit gebeurt emissievrij en binnen 24 uur in Amersfoort en Amsterdam. De biologische producten uit het Campina assortiment zijn voor vanaf nu te bestellen via een app.

Horecaondernemers kunnen het volledige assortiment aan biologische producten van Campina bestellen. Onder Campina Biologisch vallen alle zuivelproducten - zoals (half)volle melk en yoghurt - die van melk van een biologisch gecertificeerde melkveehouderij komen. Bovendien zijn alle verpakkingen van Campina Biologisch klimaatneutraal. De samenwerking met Jimmy Loves Food sluit goed aan bij deze duurzame focus.

Bertine Hidding, Brand Director Campina: "Door de samenwerking met Jimmy Loves Food kunnen we horecaondernemers op een makkelijke, snelle en duurzame manier voorzien van onze producten. Ook is het heel leuk en bijzonder dat we deze samenwerking aangaan met een bedrijf dat ook uit Amersfoort komt. We hopen van toegevoegde waarde te zijn voor onze regio en in de loop der tijd steeds meer regio's te kunnen bedienen."

Lokale producten per fiets geleverd

Het zakelijke bestelplatform Jimmy Loves Food bezorgt sinds vorig jaar lokale en duurzame producten aan horecaondernemers in de regio's Amersfoort en Amsterdam. De verschillende bestellingen worden zoveel mogelijk samengevoegd en emissievrij bezorgd. In principe per elektrische fiets, en soms met een elektrisch busje. Het bestellen van de producten gaat gemakkelijk via de app inONE, waarin alle leveranciers gebundeld staan.

 





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
04 jul Duizenden klanten krijgen boodschappen niet geleverd door boerenprotesten
04 jul Albert Heijn opende vorige week 6 nieuwe winkels
04 jul Exact gaat horeca verder ontzorgen met overname Horeko
04 jul CBL: boodschappen in gevaar bij langdurige blokkades
04 jul Boeren blokkeren zeker zes distributiecentra van supermarkten
04 jul Ronald Prince per 1 september nieuwe voorzitter FNLI
04 jul Stappenplan Ketenborging
04 jul Beter houdbaarheidsbeheer in de sector van verse kant-en-klaar maaltijden
01 jul Markt voor vleesvervangers over 10 jaar goed voor omzet van 140 miljard euro
01 jul Chocoladefabrieken stoppen productie na salmonella bij Barry Callebaut
01 jul Ben & Jerry's verontwaardigd over besluit om merk in Israël te verkopen
01 jul Nestlé experimenteert met fermentatie na de oogst van koffie
01 jul Kees de Kat (CEO): FruitMasters wil naar meer inzicht in de keten
01 jul Whitepaper Allergenenmanagement
30 jun Jumbo opent 21ste winkel in België
30 jun Barry Callebaut legt productie in Wieze stil na ontdekking salmonella
30 jun Maaltijddienst Apetito getroffen door cyberaanval
30 jun 162 duizend bedrijven maakten gebruik van NOW-steunregeling
30 jun Hoe maak ik een monitoringsplan voor private label-producten?
30 jun Reduceren van give-away: “Mag het ietsje meer zijn?”
30 jun 8 redenen om voor Ucrete industrievloeren te kiezen (video)
29 jun Ook Leonardo DiCaprio investeert in kweekvlees
29 jun Nog eens voor 15 miljoen dollar kapitaal voor Imagindairy
29 jun Danone wil zuivelfabriek in het noorden van Spanje sluiten
29 jun Traceerbaarheid als sleutel tot succes in de foodbranche met KING ERP Online
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
Spotlight
Advertentie
uw banner hier?